Volim decembar?


Zdravo drugari. Kako ste mi? Nadam se da ste dobro. Kako vam je u skoli?

Kao sto svi vec znate, blizi nam se decembar, a ja ne mogu docekati da dodje. :))

Danas sam tu sa razlozima zbog kojih volim i jedva cekam da nam dodje decembar. :)

Pa, prvi razlog je moj rodjendan. Da, da, blizi mi se rodjendan, i jako sam uzbudnjena zbog toga (shhh... punim 18. godina). :D

Drugi razlog je, naravno, sneg. Oboooooozavam sneeeg. Samo nek' pada, sneg, sneg, sneg i jos snega. :D Ne znam da li sam normalna zato sto ovoliko volim sneg, ali eto, volim ga, i oduvek sam ga volela, i uvek cu ga voleti. Nema mi nista lepse nego kad pocne da pada prvi sneg, a ja izadjem napolje i gledam u nebo, hvatam pajuljice... Okej, znam da sneg uvek ne padne u decembru, ali jednostavno, decembar za mene predstavlja pocetak zime, a zima simbolizuje sneg. Ima li ista lepse od grada "obucenog" u belo? :D





Sledeci razlog su praznici. Da li postoji iko ko ne voli Novu Godinu i ostale zimske praznike? Ukrasavanje kuce, dvorista, jelke.... Ah kakva carolija. :)
 I poslednji, ali ne i najmanje bitan razlog zbog koga volim decembar, a koji cu vam navesti u ovom postu jeste raspust. Svima vam je vrlo dobro poznato da raspust pocinje krajem decembra, i tada konacno imamo vremena da se malo vise posvetimo sebi i stvarima koje volimo, sto u toku skolske godine nije slucaj.




















I eto, to bi bilo to za ovaj post. O razlozima zbog kojih volim decembar bih mogla da pisem do sutra, ali ne zelim da vas udavim previse. :D Nadam se da vam se post dopao.

- Da li vi volite decembar?

E-mail: mojasvastarica9@gmail.com
Instagram: Moja Svastarica



Do sledeceg citanja,

Vasa Mia.



19 коментара:

  1. Odlican post!!I ja takodje obozavam sneg,mada,kada sam zadnji put gledala prognozu nisu na najavljivali.Najvise volim kombinaciju praznika i snega 🍁❤.

    mywonderland-xoxo.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti. Kakvo je vreme ovih dana, cini mi se da ga ove godine nece ni biti. :( I ja najvise volim tu kombinaciju. ♥

      Избриши

  2. Nice post, thanks. I signed up to RSS on this blog.
    This blog site is very good! How can I make one like this !http://t-rexmuscleadvice.com/alpha-force-testo/

    ОдговориИзбриши
  3. Decembar je jedan od meni omiljenih praznika i oduvek sam ga volela. Jednostavno mi se svidja jer decembrom vlada neka praznična atmosfera. gde god da se okrenem vidim okićene stvari i sve svetluca. U decembru je Nova godina koja stavlja tačku na ovu godinu, i koja otvara vrata sledećoj. Jednostavno decembar je jedan od najlepših praznika.

    http://lifeinmystyle311.blogspot.com/2016/11/knjige-koje-vam-preporucujem.html - Novi post

    ОдговориИзбриши
  4. Odličan post draga! Obožavam decembar, nekako mi je sav u božićnom duhu i baš bih voljela da pada snjeg *-*
    Ako imaš vremena posjeti moj blog: This is my life

    ОдговориИзбриши
  5. Mia draga, jako zanimljiva tema za pisanje, drago mi je da si napravila post vezan za mesec koji nam predstoji i prikazala nam sve cari njega. Zaista sam uzivala citajuci.

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
  6. Odličan post! Ja prosinac,tj.decembar,volim najviše zbog božića i ukrasa i snijega i sve je tako lijepoo haha

    tipicnateenagerka.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. I ja obožavam prosinac. Jeahhh, ne mogu da vjerujem da postoji osoba koja kao i ja ludo voli snijeg! Najljepše je imati snijeg na Božić. Veličanstven doživljaj. :)

    Fantastiko World

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. A dok nisam objavila post, mislila sam da sam jedina, ali definitivno nisam. Nista lepse od toga. :) <3

      Избриши
  8. Sjajnoo! Ja mnogoo volim decembar i zaista uzivam u njemj i trudim se da sve cari koje donosi sa sobom iskoristim najlepse moguce. Radujemo se istim tvarima uglavnom :D
    novi post:Teen Queen

    ОдговориИзбриши
  9. merchandise determined evidently within the human body and herbal HGH stimulants provide just that. The glands generating hormones, which include the pituitaryhttp://www.strongtesterone.com/max-test-xtreme/

    ОдговориИзбриши
  10. nutritive cost it could help in achieving natural weight benefit.So, humans seeking out the proper solution to their query 'a way to construct muscular http://testoupmaxfacts.com/ultimate-testo-explosion/

    ОдговориИзбриши
  11. Super post! Našla sam te preko jedne bloggerice i odlična si, i jako mi se sviđa tvoj blog! Pretplatila sam ti se na blog. :)
    Moj blog, ako želiš pogledaj nekada :)
    brunchester1211.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno. Drago mi je da ti se svidja. Hocu naravno. :) ♥

      Избриши

Bussines e-mail

mojasvastarica9@gmail.com