My makeup routine for school


Zdravo drugari. Evo mene danas sa novim postom. Kao sto ste vec mogli da shvatite, u pitanju je moja rutina sminkanja za skolu. Prvo zelim da napomenem, da iako sam cetvrti razred srednje skole, ne sminkam se svaki dan. Nasminkam se jednom u mesec dana, nekada ni tad. Ne zato sto ne volim sminku, naprotiv. Ali jednostavno mi se ne da svaki dan se sminkati (ko prati moj blog od ranije zna da sam poprilicno lenja, pa ce mu i biti jasno zasto se ne sminkam svakodnevno :D). No, da vas ne davim vise,  sada cete saznati kako se ja to sminkam taj jedan jubilarni dan u mesecu. :DD


Verovatno kao i vecina vas, i ja svoju rutinu sminkanja krecem sa prajmerom. U pitanju je Oriflame-ov Veryme prajmer. Njega nanosim na celo lice i stavljam ga prstima, jer mi je tako najlakse. Ponekad umesto njega stavim obicnu dnevnu kremu. I sacekam da ga koza lepo upije.


Nakon sto koza upije prajmer, na red dolazi puder. Ne koristim uvek isti, ali od kako sam kupila ovaj Affinimat, koji sam vam spomenula u ovom Haul postu, moj izbor uvek padne na njega. Nanosim ga cetkicom za tecni puder. 


Mislim da nikome nije cilj da se u toku dana sija kao disko kugla. E pa zvog toga se koza mora matirati. Jeste da je sam tecni puder koji koristim matirajuci, ali ja sam od onih koji na nesrecu imaju masnu kozu, pa ne zelim da rizikujem. Koristim Essece puder u kamenu u nijansi 04.


Apsolutno ni jedno moje sminkanje ne moze da prodje bez maskare, koju jednostavno obozavam. Najdraza mi je ova Oriflame Veryme, kojoj jos uvek nisam nasla odgovarajucu zamenu. Smatram da je maskara najbitniji deo makeup-a, jer otvori pogled i najlepse naglasi oci.


I na kraju, ceo look zavrsim nekim neutralnijim ruzom ili olovkom. Obicno se odlucim za ovu GR olovku. Ona je u nijansi 13, a ako vas zanima nesto vise o njoj, ostavite mi komentar.


To bi bilo to za ovaj post. Nadam se da vam se svideo.

- Da li se vi za skolu, fax, posao sminkate neutralno ili je to ipak "full makeup"?
- Koji je proizvod po vama must have prilikom sminkanja?


E-mail: mojasvastarica9@gmail.com
Instagram: Moja svastarica 


Do sledeceg citanja,

Vasa Mia. 

38 коментара:

  1. Iz mog ugla to je sasvim u redu kako se sminkas, ja sam na fakultetu i sminkam se skroz prirodno, razmisljam da i ja napravim svoju rutinu. Super post i proizvodi su super koje koristis :) <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala draga. Napravi, ja licno, a verujemi ostali, bas volim da citam takve postove. <33

      Избриши
  2. bessie@mail.postmanllc.net

    ОдговориИзбриши
  3. Svidja mi se tvoja rutina sminkanja za školu, ja se konkretno ne šminkam, tačnije, stavljam bb kremu i gel za obrve na trepavice haha :)

    Poseti i moj blog i učlani se ako želiš :) smoothieglam.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da ti se svidja. Haha dobra ideja. Uclanila sam se. <3

      Избриши
  4. Sviđa mi se tvoja rutina. U školu se ne treba puno šminkati.

    medinabeslagic.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  5. Svidjaju mi se proizvodi koje koristiš. Ja sam u srednjoj i stavljam puder ali u vrlo tankom sloju. Volim prirodan izgled. Inače super post.

    Novi post je na mom blogu- http://mirjanasite.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  6. Sasvim dovoljno proizvoda za skolu, ni ja nisam koristila nista vise od ovog

    Maggie's Blog

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Slazem se, mada, bar u mojoj okolini, sve vise devojaka i devojcica se sminka za skolu kao i za izlazak.

      Избриши
  7. Imamo slicnu makeup rutinu.Divan post!:D♥

    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  8. Super kombinacija. Recimo, da imam lepo lice (bez šminke ) koristila bih samo korektor. Ako si umorna možeš malo blagog halajtera da ubaciš , to dosta pomaže da lice izgleda sveže.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno na predlogu. U vecini slucajeva idem bez trunke sminke, ali svakako cu probati kako bi izgledalo sa hajlajterom. <3

      Избриши
  9. Sjajan post draga! ❤ Takodje se jako retko sminkam, zato sto jednostavno nije mi do toga i ne smatram da mi je potrebno svaki dan. :) A kada se i sminkam to bude nesto minimalno kao i kod tebe. :*

    eslyisworldview.blogsport.com

    ОдговориИзбриши
  10. Super su ti slike!!
    Ne razumem se u sminku, pa ne znam sta da komentarisem. xD

    Pratim te pa ako zelis uzvrati: http://janasofija.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  11. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  12. Super post, sviđaju mi se cvjetići na slici. Pratim te ❤❤

    ilvasworld.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  13. Super post,sviđa mi se tvoja rutina, a posebno izbor pudera :) Zapratila sam te, i nadam se da ćeš uzvratiti da se podržavamo u ovom blogosvijetu! :)

    http://beautyakworld.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti. Podrska je svima nama uvek dobrodosla. Vec te pratim. <3

      Избриши
  14. Stvarno sjajan post, draga moja <33 Svi proizvodi su sjajni, a tvoja rutina je veoma prirona. :) <33

    Marsyly

    ОдговориИзбриши
  15. Zanimljiv post, proizvodi su odlični, sviđa mi se što je to neki prizemljen makeup, ni previše, ni premalo. Imaš follow.💟

    Aminique.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  16. Divan post! Ja za školu koristim samo maskaru i na usne stavim labelo, sjaj ili neki blagi ruž ☺❤

    Novi post
    milicinkutak123.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti. To je sasvim okej, cisto da se malo naglasi prirodna lepota. <3

      Избриши
  17. super post, ja za skolu koristim i gel za obrve

    anastazijaiemma.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala. Na srecu moje obrve su 'druzeljubuve', pa nemam potrebu za gelom, ali znam da ga dosta cura koristi i da dosta pomaze. :) <3

      Избриши
  18. Great post!
    Have a good new week!
    www.recklessdiary.ru

    ОдговориИзбриши
  19. Odlican post, slike su preslatke!
    http://majalivinglife.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  20. Ja se ne sminkam svakodnevno, ali mislim da ti cinis sa odlicnom merom. Super fotografije! :D
    Teen Queen

    ОдговориИзбриши

Bussines e-mail

mojasvastarica9@gmail.com