My favorite bracelets


Zdravo drugari. Danas sam tu sa novim postom, a radi se o mojim omiljenim narukvicama. Dok ja ovo pisem, verovatno vecina vas spava, jer je 01:18, ali zbog skole nisam stigla ranije, no, bitno je da se post napise, pa nije bitno kad. Pa, krenimo. :)


Naravno, sta bi se drugo nalazilo na prvom mestu nego moja voljena bff narukvica, a pored nje i ova sa kao nekim dijamantom. One su mi zaista najdraze i nosim ih stalno. Ako vas zanima gde i vi mozete da ih nadjete, trk na moj instagram.


Zatim tu imamo ovaj po meni presladak komplet. Tacnije, ne moze se nazvati kompletom,jer to nisu. Kao sto mozete videti zasebne su, ali ih ja najcesce nosim sve zajedno, jer mi je tako nekako najlepse. Ne znam da li imaju negde kod nas da se kupe, jer su ove kupljene u Turskoj, al verujem da ima i ovde da se nadje.



Sigurna sam da ste ovakve narukvice vec svi vidjali milion puta po raznim instagram stranicama. Ako jos uvek ne posedujete neku ovakvu, imate moje iskrene preporuke jer zaista na ruci prelepo izgledaju. Ja sam moju dobila od brata i bas mi se svidja sto su na njoj Ajfelov toranj i ovaj kao znak beskonacnosti na kome pise love.


Ovu narukvicu sam takodje dobila i jako mi je draga uspomena. Pripada onoj grupi koje se motaju dva puta oko ruke. Ne znam zasto, al mene podseca na neki rok fazon. Na ruci izgleda prelepo, moze cak i za neke svecanije prilike ali i za svaki dan.


Ovu narukvicu ste vec mogli da vidite u nekom od haul postova. Mislim da sam i tad rekla da mi se bas dopada, ali moje odusevljenje njome je vece iz dana u dan. Nekako svidja mi se sto je jednostavna, a opet lepa.


Sto se tice ove narukvice, budi mi bas lepe uspomene. Kupila sam je kad sam prvi put bila u Sarajevu. Nekako mi je skroz neobicna. Malo podseca na onaj 'komplet' o kome sam gore pisala, sao sto ima na sredini kao neke novcice.


I poslednja, ali ne i najmanje bitna, jeste ova roze narukvica sa love natpisom. Nju sam takoje dobila od brata i bas sam joj se obradovala. :)


I to bi bilo to za ovaj post. Nadam se da vam se svideo. <3

- Koja vam se narukvica najvise svidja?
- Imate li neki slicnu?
- Koja je vasa omiljena narukvica?


E-mail: mojasvastarica9@gmail.com
Instagram: Moja svastarica


Do sledeceg citanja,

Vasa Mia. 

14 коментара:

  1. Ova bijela mi je naj ... imam slicnu :)
    http://littleobsessionsbyv.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  2. Preslatke narukvice!*-*♥

    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  3. Preslatke narukvice!*-*♥

    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  4. Slazem se sa tobom!Definitivno cu raditi sve od navedenog,haha!♥:D

    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  5. Presavrsene su narukvice! Medjutim, ova crna sa dijamantom mi je privukla najvise paznje! ♥♥♥

    GIVEAWAY na mom blogu! http://forgirlsonly-ofg.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  6. Imas odlican blog, pratim te, pogledaj i ti moj blog, pa me zaprati ukoliko ti se dopadne :*
    http://majalivinglife.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  7. Super ideja za post :)
    Meni se najvise svida ova roza gdje ih je kao vise i zadnja :)

    myfirsttextvm.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  8. Prelepe su narukvice! Ova poslednja mi se bas bas dopada. Brat ima odlican ukus. ;)
    Teen Queen

    ОдговориИзбриши

Bussines e-mail

mojasvastarica9@gmail.com