Haul


Zdravo drugari, kako ste? Evo me konacno, posle 300 godina, kuckam vam novi post i mogu vam reci da sam vrlo srecna (moram da priznam i uzbudjena :D). Mozda se neki od vas pitaju zasto nisam pisala? Pa, iskreno bila sam prezauzeta, a i jako malo vremena sam provodila kuci gde imam internet. Pocela sam cak da vam kuckam i par BTS postova, ali nisam imala dovoljno vremena da ih zavrsim. No, da ne duzim previse, sad sam tu i za danas sam vam pripremila jedan haul post. Pa, uzivajte. :)


Maybelline AFFINIMAT perfecting + mattifying foundation



Prva stvar u ovom haul-u jeste AFFINIMAT tecni puder. Moj je u nijansi 14 creamy beige. Dugo sam bila u potrazi za nekim dobrim puderom i htela sam da uzmem AFFINITONE, posto sam cula dosta dobrih utisaka o njemu. Medjutim, slucajno sam naletela na ovaj, koji je bio na neverovatnom snizenju i kosta je svega 300 din. i odlucila da ga uzmem.  Mislila samda ce da mi bude previse svetao ali ipak nije. Prvenstveno je namenjen kombinovanoj kozi lica. Tekstura mu je prilicno retka. Koristila sam ga samo jednom, tako da ne mogu puno toga da vam kazem o njemu, ali jako je lagan na licu. Sto se tice pokrivne moci, ja bih ga svrstala  u pudere sa srednjom pokrivnom moci. Uglavnom, mislim da cu mu posvetiti ceo jedan post kada ga jos malo budem testirala, no videcemo.


Perfect Color Beinina 10 eyeshadow palette



Pre jedno dve nedelje bila sam u Novom Pazaru i lutajuci tako od parfimerije do parfimerije u potrazi za maminim parfemom, naletim na ovo malo cudo. Zaprepastila sam se kada sam videla cenu od 200 dinara, i pomislih, sto da ne? Sta imam da izgubim? I zato se ona sad nakazu ovom postu. :D Mogu vam reci da uopste nisam ocekivaka nista posebno od nje, ali i da sam se vrlo, vrlo iznenadila. Moja je u nijansi 01. Pigmentacija je na zavidnom nivou. Paleta sadrzi deset boja od najsvetlije bele, preko zemljanih tonova pa sve do crne (koja je moj favorit).


Essence lipliner


Mislim da su svima vec dobro poznate Essence olovke za usta. Meni je ovo prva i razmisljala sam koju da uzmem i na kraju je moj izbor pao na nijansu 12 whish me a rose. Nezna roze boja. Moze se koristiti i kao ruz, t.j.nanositi se preko celih usana, ali u tom slucaju usne moraju biti dobro pripremljene i hidrirane, u suprotnom ce ih isusiti.

Malena naill polish 



Lak je u nijansi 91. Divna, po mom misljenju koralno crvena nijansa. Lak mi na noktima stoji vec tri dana i nigde nije ni mrdnuo :D
Na slici ispod mozete videti kako boja izgleda na noktima, kao i boju gore navedene essence olovke.



Bioetn skinmoisture double action



Dvofazno sredstvo za skidanje sminke sa ociju. Odlicna stvar, perfektn skida cak i onu 'najtezu' sminku sa ociju u svega par pokreta. Ja sam ga koristila i za skidanje sminke sa ostlog dela lica i tu se odlicno pokazao, tako da moja topla preporuka za ovaj prozvod. Cena mu je bila 255 din u Dm-u.

Evelim SOS 5u1 maska




Jos uvek je nisam probala, ali cim probam javljam vam utiske.


To bi bilo to za ovaj post. Nadam se da vam se dopao, ostavite mi komentar. <3


- Da li ste probali nesto od ovih proizvoda?
- Kakvi su vasi utisci?
- Da li ste vec krenuli u skolu i ako da, kako vam je bilo prvi dan?

Instagram


Do sledeceg citanja,

Vasa Mia.

9 коментара:

  1. Nisam koristila ni jedan od ovih proizvoda, ali planiram da uzmem ovo Bioten sredstvo za skidanje šminke oko očiju. :)

    Fashion, Beauty and Style

    ОдговориИзбриши
  2. Essence olovka je jako suva, grebe usne kad se nanosi :/ bioten skidac koristim, moze i za celo lice, odlican je :)

    Frauleind.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  3. Odlicno snizenje, inace su dosta skuplji ti puderi, bas super ulov :D
    Nisam probala nista od ovih proizvoda:)

    MMara moj blog

    ОдговориИзбриши
  4. Kada bih uspela da nadjem ovu paletu. zanima me kakva je pigmentacija?

    ОдговориИзбриши
  5. Kada bih uspela da nadjem ovu paletu. zanima me kakva je pigmentacija?

    ОдговориИзбриши
  6. Haul je predivan!Imaš baš lepe nokte! <3 :)

    ksenijinkutak1.blogspot.rs <-- novi post

    ОдговориИзбриши
  7. Super post,divno pises fotografije su predivne.Uclanila sam se u tvoj blog pa ako zelis pogledaj i ti moj i zaprati me ♥

    http://ildaslittlefashionplace.blogspot.ba/#_=_

    ОдговориИзбриши
  8. Ja imam Maybelline Affinitone puder i recimo da sam zadovoljna, kao i svaki puder ima svoje mane i prednosti. Voljela bi vidjeti recenziju ovog pudera. Sjajan post. <3

    https://xxmybeautyblogxx.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  9. Sjajan haul! ♥ Prvo slike su presavrsene. :) Lak ima divnu boju, tako mi se dopada. *_* Paletice deluju odlicno sto ne sumnjam da jesu. ♥

    eslyisworldview.blogsport.com - storytime iz Grcke! ♥

    ОдговориИзбриши

Bussines e-mail

mojasvastarica9@gmail.com