Svemu dodje kraj #02


Danas je na redu tura potrosenih proizvoda. Prvi post iz ove serije mozete procitati ovde. Ovaj put nema mnogo prpizvoda, s obzirom da polovinu juna nisam nigde isla, pa nisam nista previse ni trosila. :D


1. Kosili bebi puder



Za njim uvek posegnem u onom trenutku kad mi je kosa u haoticnom stanju, a sampon za suvo pranje se potrosio. Bebi puder je odlicna zamena. Jedino o cemu treba da vodite racuna ako ga koristite u te svrhe jeste da ne preterate pa vam kosa postane bela. Dugo vremena mi je bilo potrebno da ga potrosim. Cena je 150-200 dinara.


2. Nivea dry comfort cares mildly 24h



O ovom rol-onu nemam zapravo previse da vam kazem, jer sam ga koristila svega par puta. Pa samim tim on nije ni potrosen, fakticki je pun, ali mu je istekao rok trajanja. Sta cu, nemam naviku da ih koristim, a  i nisam bas ljubitelj rol-on dezodoransa.


3. Nivea creme



Nivea kremu sam najcesce koristila za hidriranje lica, uvece pre spavanja. O njoj i ptice na grani znaju tako da, ne zelim time da vas zamaram. I da, ovo pakovanje mi je jako slatko. :D


4. Oriflame nail polish



Ovaj lak imam toliko dugo, da se bukvalno izbrisalo sve sa njega. Jako mi je zao sto sam ga potrosila, jer ne znam da li vise u Oriflameu ima da se naruci, ali nadam se da ima. Kada sam ga narucia bio je u nekom kompletu za frenc, pa samim tim sluzini kao baza. Boja je neutralna, tacnije boja laka je ista kao i boja noktiju. Noktima da nekako lep, ujednacen izgled.


5. Golden rose nail art


Mozda neki od vas vec znaju da volim da saram po noktima, u tu svrhu mi je sluzio i ovaj takozvani crtac (logicno :D). Obicni beli lak, u nijansi 101. Cetkica je zaista jako tanka i precizna, ko voli da sara, i ima zivaca, ima i moju preporuku za ovaj lak. :D


To bi bilo to za ovaj post, nadam se da vam se svideo.


Do sledeceg citanja,

Vasa Mia.   

18 коментара:

  1. Taj trik sa puderom je fantastičan! Uštedi se dosta novca u odnosu na kupovinu suvih sampona.
    Ako želiš, pridruži se instagram grupi blogera

    mirjanasite.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  2. Super post... prvi put kada si napisala post i ovaj naslov ja sam mislila da zatvaraš blog, hahah :D Originalno :D

    petra-s-life-blog.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  3. Odličan post, naziv, ideja...ma sve! <3 <3

    http://mirjanafashion.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  4. Ja imam GR crtac u nekoj rozoj nijansi . Ali se nikada ne sjetim da ga koristim :/
    A nivea krema je must have :)
    Super si !

    https://myfirsttextvm.blogspot.ba/?m=1

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti. Nateraj sebe nakad da ga upotrebis i pusti masti na volju. :) <3

      Избриши
  5. Ja imam Golden Rose Nail Art u crvenoj boji. I ja volim da crtam po noktima.

    blogfromdreamgirl.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. super post, slike su ti prelijepe. :)

    http://myblogmything1.blogspot.ba/2016/06/potrosi-5-do-ljeta-kraj.html

    ОдговориИзбриши
  7. Predobar post i prelijepe slike. Jesi li možda za collab?
    P.S.Ako netko želi follow for follow , dođite na moj blog.
    http://lovedisneyhr.blogspot.hr/
    <3

    ОдговориИзбриши
  8. Prvo, slike su malo je reći savršene. ❤❤❤☺ Od ovoga koristim Nivea kremu (normalno☺), ali i svi ostali proizvodi deluju odlično. ❤
    <3333333333333333333333333333333333

    💝 eslyisworldview.blogspot.rs 💝

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti punoo ♥♥
      Nivea krema je za mene (a predpostavljam i za ostale) must have :)

      Избриши

Bussines e-mail

mojasvastarica9@gmail.com