Recenzija: Avon Extra Lasting


Zdravo drugari, kako ste mi? Nadam se da ste dobro. Kako provodite leto, uzivate li? Moram da priznam da sam se ja bas ulenjila, bukvalno po ceo dan lezim. To se moze primetiti i na mom blogu, jer sam retko izbacivala postove, a i kada bih izbacila to bi najcesce bili iz rubrike NOTW, i izvinjavam se zbog toga. No, da ne duzim vise, da krenemo na post.

Za danas sam vam, kao sto mozete vec videti i po naslovu, pripremila recenziju ovog Avon ruza. On je iz kolekcije Extra Lasting, a moj je u nijansi Pink Peach. 

Sta kazu u Avonu:


Budite sigurne u sebe i osećajte se privlačno uz ovaj dugotrajni ruž koji traje i do 8 sati*.
Budite primećene sa ovom luksuznom teksturom.
Efekat:
Daje usnama odvažnu i dugotrajnu boju. Formula koja se ne razmazuje, hidrira vaše usne i neguje ih zahvaljujući vitaminu E i proteinima.



Pa, delom bih se slozila sa ovim. No, sta je zaista ono sto ovaj ruz nudi i sta ja mislim o njemu? Dobre strane ovog ruza su to sto zaista lagano klizi po usnama, ne isusuje ih. Tacno je da se ne razmazuje i ne sliva sa usana. Prilikom zatvaranja se cuje 'klik', tako da ste sto posto sugurni da je ruz zatvoren i da se nece otvoriti u torbi. Losa strana je to sto je daleko od tih 8 sati, koliko u Avonu kazu da ostaje na usnama. aj duze moze ozdrzati 3 sata, posle toga ga morate popraviti. Jos jedna mana je to sto, kada nesto pijete, na casi ostaje trag karmina.


Sto se tice nijanse Pink Peach, ona u sebi nema pink boje, crvenkasta nijansa koja u sebi ima blago narandzast podton. Moram da kazem da se nijansa razlikuje od one u katalogu, tako da, obratite paznju na to. U sebi sadrzi i dosta simera. 


Pigmentacija mu i nije jaca strana, ako ste navikli na bas bas pigmentovane ruzeve, ovaj vam se verovatno nece dopasti. Opisaka bih ga kao neki (malo jace) pigmentovani balzam za usne. 

Dakle, ima i svoje dobre kao i svoje lose strane. No, sve u svemu ja sam zadovoljna i dopada mi se (a koristim ga vec duze vreme). Pa, ako ste ljubitelj ovakvih ruzeva, imate moju preporuku. 
 U ovoj kolekciji postiji ukupno deset nijansi, a trenutno ih mozete naci u katalogu po ceni od 429 dinara. 


To bi bilo to za ovaj post, nadam se da vam se svideo.

Do sledecegcitanja,


Vasa Mia.  


17 коментара:

  1. Lepa je boja, a slike su to bolje iz posta u ppst. :D
    Teen Queen

    ОдговориИзбриши
  2. Odlična recenzija. Mislim da bi mogla da napišeš nekad post o tome kako da odradimo dobru recenziju, jer si je ti obradila perfektno. Što se tiče ruža, nisam ga probala, preferiram iskreno nude nijanse, ali one u boji kože i slično. Mada ova nije daleko od toga. Nisam sigurna baš da li ću probati, ali si dala dosta korisnih saveta, koji su me naterali da razmislim!

    Ukoliko želiš, pogledaj moj blog :) http://lifelover02.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  3. Slike su prelepe,odlicna recenzija.Nikada nisam probala taj ruz,ali zaista deluje super 😁❤.

    mywonderland-xoxo.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Odlicna recenzija! Jako je lijepo kada netko navede i mane proizvoda. Uzasno mrzim to 8h,12h,24h,48h.... A to nije niti priblizno stvarnome stanju.

    https://myfirsttextvm.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  5. Sjajan post. Lepa je nijansa,mada sam ja vise za neke jace pigmenotovane ruževe,ali ni ovo nije lose. Slike su takodje fenomenalne

    http://sweetkokoo.blogspot.rs/ novi post je na blogu :)

    ОдговориИзбриши
  6. Sjajan post! Karmin izgleda presavršeno i nijansa je odlična. :D ♥

    innisall.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Odličan post! Učlanila sam se na tvoj blog. :)

    https://xxmybeautyblogxx.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  8. Slike su ti odlične, kao i post, iako sam ja veliki fan pigmentiranih ruževa pa s ovako nečim i nisam zadovoljna. :)

    Novi post! redheads-diary.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. Slike su odlične a nijansa karmina je odlična.

    blogfromdreamgirl.blogspot.com - Novi post

    ОдговориИзбриши
  10. Odličan post, slike su ti prelijepe. :)

    https://myblogmything1.blogspot.ba/2016/07/avon-planet-spa-volcanik-iceland.html?

    ОдговориИзбриши
  11. imam i ja jedan ruz iz te kolekcije. super su
    http://maggieblogspot.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  12. Ovog puta stvarno moram da te pohvalim za slike, prelepe su! ❤ Mislim da ovaj ruz do sada nisam imala, ali deluje dobro. Medjutim kao sto si rekla, ima i dobre i lose strane. Odlicna recenzija! ❤
    <3333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333

    eslyisworldview.blogsport.com

    ОдговориИзбриши
  13. Bas tu nijansu imam i okej je, nije sad nesto mnogo pigmentovan ali kao balzam moze da posluzi :) Fashion Lover

    ОдговориИзбриши
  14. Mislim da je boja ruža jako lijepa iako ja preferiram mat ruževe :) Super post <3

    ♡ forever-blogm.blogspot.com ♡ -new post on my blog :)

    ОдговориИзбриши
  15. Ruž izgleda sjajno, napravila si odličnu recenziju! Jako mi se sviđa ruž. Super post :)

    kreativanblog.blogspot.com - new post ❤

    ОдговориИзбриши
  16. Odlican post, iskrena recenzija!
    Zamolila bih vas da popunite upitnik za sve šopingholičarke i blogere,
    bila bih vam zahvalna da odvojite 10 minuta svog vremena!
    https://goo.gl/forms/dpbUozzt1NdbZOso2 hvalaa <3

    ОдговориИзбриши
  17. Ruz izgleda odlicno,a za vecu pigmentaciju da li si probala nanijeti vise slojeva ?
    Ako zelis pogledaj moj blog i učlani se, uzvraćam https://prvipostadress.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши

Bussines e-mail

mojasvastarica9@gmail.com