Q & A



Zdravo drugari, kako ste? U nekom od predhodnih postova sam vam rekla da mi postavljate pitanja za Q & A, da biste me malo bolje upoznali, pa evo, danas odgovaram na vasa pitanja. :D

Zelim puno da se zahvalim svima vama koji ste mi postavili pitanja. Iskreno, nisam ocekivala da ce ih biti ovoliko. Jos jednom, beskrajno vam hvala ♥♥

Pa, da krenemo na post. :)

- Koliko cesto ulazis na svoj blog?

Iskreno, sve zavisi. Desi se nekada da udjem i po milijardu puta dnevno ( :D ) a desavalo se da prodje i po par dana, pa cak i nedelja da nisam ulazila (kada sam imala previse obaveza). 

- Koliko cesto ti se dogadja da ne znas sta ces pisati za blog 

  Ne znam kako, ali ja sam uvek puna nekih ideja. Medjutim, jako cesto mi se desi da u trenutku kada hocu da pisem post, nemam pojma o cemu cu da pisem, jer naravno, Samira je lenja i ne zapise te ideje, nego se one samo onako motaju po glavi i u trenutku ih zaboravim. :D

- Omiljeni post  na tvom blogu?

Iskreno, podjednako su mi dragi svi postovi. Ali eto, ako bas moram da biram, neka to bude ovaj post.

- Omiljeni blog?

Ne mogu da izdvojim jedan, ima mnogo onih koje posecujem svakodnevno i jako ih volim. :)

- Omiljeni sport?

Odbojka. :)




- Imas li najboljeg druga? 

Imam par drugova kojima mogu da kazem vecinu stvari (ako ne i sve) koje mi se desavaju. 

- Da li bi izabrala da mozes da se teleportujes ili da budes nevidljiva?

Da budem nevidljiva, definitivno. To mi je tako kul. :D

- Najdraza boja?

Mozda zvuci uvrnuto, ali nemam omiljenu boju, u svakom trenutku mi je najdraza neka druga boja. Trenutno je to suva. :D

- Imas li uzora i ako da ko je on? 

Nemam uzora. :)

- Omiljeni domaci jutjuber?

Ako mislis na muske jutjubere, onda Yasserstain, a ako mogu i zenski, onda Jana i Marija. :)

- Macke ili psi?

Psi. :)

- Facebook ili Instagram

Na Instagramu provodim vise vremena, tako da on. :D


- Omiljeno voce?

Lubenica. :3 

- Mesto koje do sada nisi, a volela bi da posetis?

Istanbul. :)

- Zasto si odlucila otvoriti svoj blog?
 
Pa iskreno, razloga je vise. Jako dugo sam imala zelju otvoriti blog, jer me to privlaci i volim pisati. Drugo, zelela sam imati neki hobi,, a trece, zelela sam da steknem malo samopouzdanja i mislim da mi blog, bar za sada, pomaze u tome. :)

- Sta najvise volis pisati na svom blogu?

Volim sve, al eto neka bude da su mi najdrazi postovi iz rubrike "Nails of the week"

- Zivotna zelja?

Ostvariti svoj san. :)

- Sto te veseli?

Sitnice. Najdraza pesma, zagrljaj, poruka...

 - Kakva si u skoli?  

Odlicna. :)

- Imas li kucnog ljubimca?

Imam. ^^

- Sta volis da radis u slobodno vreme?

Volim da spavam :D, citam knjige, slusam muziku, pisem za blog, slikam..

- Sta obozavas da radis leti?

Da idem na bazen i da jedem sladoled. :D

- Koju vrstu muzike slusas? 

Od domace muzike slusam ove "popularne" turbo-folk. :D A od stranih volim texno :D (kakva kombinacija :D :D )




- Koja je tvoja najveca slabost?

Previse verujem ljudima.

- Koji je tvoj najveci cilj za ovu godinu?

Da smrsam. :D

- Kojeg ljubimca bi zeljela imati i kako bi mu dala ime? 

Zelela bih imati jos jednog psa, Haskija,  a ime bi mu bilo, hm, mozda Runi. :)

- Da li si nekad pomislila da si suvisna negde?

Jesam, puno puta. 

- Koliko imas godina?

Jos malo 18. :)

- Koliko dugo imas blog? 

Malo duze od tri meseca.

- Volis li zivotinje?

Volim. 

- Imas li nekog ljubimca?

Trenutno imam samo psa. Pre sam imala i dva zeca. :)

- Neka zelja?

Da na vreme pocnem sa ucenjem za prijemni, i da upisem zeljeni fax. :)

- Omiljeni bend?

Lexington. :)

- Imas li neki hobi?

Osim bloga, nemam.

I to bi bilo to za ovaj post, nadam se da vas nisam previse smorila i da post nije predug i da vam je bar malo bilo zanimljivo da citate. :D







Dodjite da se druzimo na:



Instagram-u





Do sledeceg citanja,



Vasa Mia. 


 
 
 
 
         


 

18 коментара:

  1. Zanimljiva pitanja i odlični odgovori. Fenomenalan post!♥

    positivethoughts5.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  2. Divno si odgovorila na pitanja 😁 Inace izgled bloga je fenomenalaan ❤.

    mywonderland-xoxo.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Hvala ti sto si odgovorila na moja pitanja :)
    Meni se svida takoder taj tvoj post. Slike su mi bas lijepe sa tim cvjecem, bas si se potrudila :)

    https://myfirsttextvm.blogspot.ba/?m=1

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno i za ovako divne reci a i za postavljena pitanja. <33

      Избриши
  4. Mnogo mi se dopada izgled bloga! Odlično si odgovorila na pitanja, divan post! ♥

    Novi post kod mene -> innisall.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Super post, kao i onaj tvojomikjeni,ukome su slikeneverovatno lepe! :D
     Teen Queen

    ОдговориИзбриши
  6. Na pitanja si odgovorila fantasično. Ni ja nemam određen blgo koji najviše volim, a na blog ulazim beskonačno puta na dan, nenene, na sat.

    blogfromdreamgirl.blogspot.com -Novi post

    ОдговориИзбриши
  7. Svi odgovori su ti veoma zanimljivi :) Odličan post.
    ✨ forever-blogm.blogspot.com ✨ -new post :)

    ОдговориИзбриши
  8. Nisi smorila, ja obožavam da čitam O&A postove. :D ❤❤ Odgovori su divni i saznali smo puno novog o tebi draga, i meni je omiljena rubrika na tvom blogu naills of this week. ☺❤❤❤
    <3333333333333333333333333333333

    💝 eslyisworldview.blogspot.rs 💝

    ОдговориИзбриши
  9. I love these questions, which you can learn about the person very much))
    Would you like to follow each other? Let me know))
    www.recklessdiary.ru

    ОдговориИзбриши

Bussines e-mail

mojasvastarica9@gmail.com