Nails of the week #05


Kao sto verovatno vec znate, ja sam neko ko obozava da lakira i eksperimentise sa noktima. Samim tim imam gomilu lakova koje vise ne znam gde bih drzala, a neki od njih su stari citavu vecnost. Zbog toga odlucih da iskoristim jos ono malo sto je  u njima ostalo i da ih bacim i tako oslobodim mesto za kupovinu novih. :)


Ono sto znam vezano za ovaj lak je to da je od Golden Rose-a, a koja je nijansa se, na zalost izbrisalo.  Boja je, po meni, vrlo lepa, onako kao neka metalik  ljubicasta, ako mogu tako da kazem. :D
Pigmentacija mu je dobra, tako da je dovoljan samo jedan sloj laka da bi nokti lepo izgledali.




 * Fotografija napravljena po mraku, uz upotrebu blica.


I to bi bilo to za ovaj post, nadam se da vam se svideo.


Dodjite da se druzimo na:

Instagram-u


Do sledeceg citanja,

Vasa Mia.   

18 коментара:

  1. Noktici sz predivinii!Takodje imam previse lakova,samo sto sam ja lenja da ih stalno mazem haha.

    mywonderland-xoxo.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Noktići su ti sjajni! Ja nekad nemam baš toliko stprljenja da bih moje stalno mazala haha :D ♥

    Novi post -> innisall.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Super! Like such origanal nail-colors !

    http://julianacheva.blogspot.bg/

    ОдговориИзбриши
  4. Prelepi su. ^^

    postavljajte mi pitanja za Q&A: introvertna-holandjanka.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. I ja sam jedna od osoba koja ima gomilu lakova, a više od pola istih ne koristi, ali ovaj lak mi se baš čini lijepim, samo, u njemu su malo hladniji tonovi, mislim da će za zimu bit još i bolji.

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Nokti su prelepi. Imam lak slične boje, i veoma je dobar.

    blogfromdreamgirl.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Nokti su prelijpi, mnogo mi se sviđaju.

    http://adnnaacorner.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  8. Ova rubrika ti je jako zanimljiva. Kod mene su nokti bukvalno svakih dan-dva drugačiji i uživam u tome :)

    ❤ forever-blogm.blogspot.com ❤ <--new post :)x

    ОдговориИзбриши
  9. beautiful color! I love this brand of nail Polish))
    www.recklessdiary.ru

    ОдговориИзбриши
  10. O moj Bože boja laka je tako predivna *-* wow, jako mi se sviđa! Odličan post!

    kreativanblog.blogspot.com - novi post :)

    ОдговориИзбриши
  11. Zadnja fotografija mi je super, lak je vrlo zanimljiv :D

    itsnina23.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  12. preljepaa nijansaa
    http://maggieblogspot.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  13. Prelijepa nijansa. Ja imam takav slican lak, ali rijetko ga nosim :)

    http://myfirsttextvm.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  14. Prosto obožavam metalik lakove i imam čitavu kolekciju. *-* Ova boja je tako predivna, mislim da ce mi ovi nokti biti favorit još mnogih nedelja. :)
    <3333333333333333333333333333333

    eslyisworldview.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  15. Baš je lepa nijansa,isam je vidjala često u prodaji.
    P.S.Narukvice su predivne

    http://sweetkokoo.blogspot.rs/ novi post na blogu :)

    ОдговориИзбриши
  16. awesome post! i love your blog x
    just followed, would be great if you could do the same <3 x

    darcia.pl

    ОдговориИзбриши
  17. Jako prelep post i mnogo mi se dopada boja...ljubac

    Da li bi volela da zapratimo jedna drugu? Ukoliko zelis reci mi na mom blogu... :*

    www.jovanica92.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  18. Preljepi nokti! Ja imam mnogo lakova ali mnoge od tih sam samo jednom ili dvaput iskoristila a neke milijun puta :) Ne zelim reci tocan broj lakova pa cu rec između 30 i 60 haha :)

    ОдговориИзбриши

Bussines e-mail

mojasvastarica9@gmail.com