Nails of the week #04


Zdravo drugari, kako ste? Kakvo je vreme kod  vas? Kod mene vec danima pada kisa i jako je hladno. :(

Danas sam tu za vas sa novim postom iz ove rubrike. Obicno bih naglasila koji lak sam koristila, no danas to necu uraditi. Sustina je u tome sto ovaj lak imam jako dugo i obrisalo se sve sa njega, pa ne znam ni koja je marka ni koji je broj. Nadam se da mi necete zameriti to. Uzivajte u fotografijama. :)





,

Nadamse da su vam se dopale fotografije. :)


Dodjite da se druzimo na:



Do sledeceg citanja, 

Vasa Mia. 

25 коментара:

  1. Imala sam i ja isti takav lak,nisam 100% sigurna,ali mislim da je od essenca ili tako neke marke hahah ❤❤

    http://dammmgirl.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  2. Predivni su nokti,kod mene na blogu je post na sličnu temu!♥
    My opinion

    ОдговориИзбриши
  3. Predivni noktici draga! Zaista sam odusevljena. :) <33

    www.marsyly.com

    ОдговориИзбриши
  4. Mnogo mi se svida ovaj lak, boja je bas nekako posebna. :)

    http://anastasijasblog1.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, zaista jeste. Ni ja nikad ne umem da opisem boju ovog laka. :) ♥

      Избриши
  5. Preslatki su ti noktici, preljepa boja
    http://maggieblogspot.blogspot.hr/?m=1

    ОдговориИзбриши
  6. Predivni su ti nokti, boja je fenomenalna *-*

    Ako hoćeš, pogledaj moj blog i postavi pitanja za Q&A: petra-s-life-blog.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  7. Predivan ti je lak! Ja sam imala ovakav slican od Avona, ali nisam ga bas obozavala, ne znam zasto haha :)

    https://myfirsttextvm.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti. A sve zavisi od ukusa a i od kvaliteta laka. <3 :D

      Избриши
  8. Одговори
    1. Hvala. Ne znam stvarno, izbrisalo mi se sve sa njega. :/ :D

      Избриши
  9. Wow! Imam isti lak, samo mislim da je nijansa malo svetlija.

    blogfromdreamgirl.blogspot.com - Novi post

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni je ovaj pri kraju, a zapazila sam jedan malo svetlije nijanse, pa mozda je taj isti kao tvoj :D

      Избриши
  10. Noktići su ti presavršeni! *---*

    Novi post -> innisall.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  11. Tacno te razumem, i ja sam do dkoro (citaj: dok nisam pobacala) imala gomilu lakova koji stoje i vise od pet godina... Vise nisam znala sta cu i gde sa njima, haha. :D
    Super post! Jedva cekam da vidim koji ti je sledeci lak oduzeo paznju. :)
    Teen Queen

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Veciti problem nas koji volimo eksperimentisanje sa noktima i lakovima :D :D
      I ja se moram uskoro "baciti" na preciscanje kolekcije :D
      Hvala ti :*

      Избриши

Bussines e-mail

mojasvastarica9@gmail.com