Must have clothes for summer 2016.


Hejjj drugarii, kako ste? Kako provodite ove divne dane? Nadam se da uzivate. Ja sam bolesna, i po ceo dan lezim, zbog toga sam odlucila da vam danas napisem post o odeci koja je must have za ovo leto, pa krenimo. :)

1. Teksas sorts



Teksas je trenutno jako popularan, pa je stoga i logicno sto vam je potreban teksas sorts, jos ako je iscepan (za one koji kao i ja, vole iscepan teksas) onda je to pun pogodak. Mozete ga iskoristiti i za dnevne  i za vecernje varijante podjedanko dobro.

Ovaj sa slike mozete pronaci ovde.


2. Majica sa golim ramenima



Ove majice/bluzice su trenutno toliko popularne, da gde god da se okrenete, videcete bar jednu. Po mom misljenju su prelepe i jako zenstvene. Mogu jako lepo da se iskombinuju i uz pantalone i uz sorts.

Ovu sa slike mozete pronaci ovde


3. Mala crna haljina



Obicna crna haljina je must have za sva godisnja doba, pa tako i za leto. Ova sa pom - pom detaljima je jako zanimljiva i lepa, a jos ako uzmemo u obzir cinjenicu da su pom- pom stvari u poslednje vreme pravi hit i da su gola ramena, sekunde ce vas deliti od toga da je ne kupite. :D

Mozete je pronaci ovde


4. Bela kosulja



Na prvi pogled, mozda previse jednostavna i obicna, ali ono sto se meni dopada kod ove kosulje je ova masnica, koja je cini totalno zanimljivom. Okej, ne mora ovakva, ali bilo kakva bela kosulja dolazi u obzir, moze se kombinovati na razne nacine i uvek lepo izgleda. :)

Mozete je pronaci ovde


5. Farmerke



Za one hladnije dane, bice vam potrebne i jedne farke. Teksas sa printom je trenutno jako jako popularan, pa su ove pantalone za ljubitelje teksasa pun pogodak.

Mozete ih pronaci ovde


To bi bilo to za ovaj post, nadam se da vam se svideo.

Dodjite da se druzimo na : 

&


Do sledeceg citanja, 

Vasa Mia.

16 коментара:

  1. Izabrala si odlicnu odjecu za ljeto koja je stvarno must have. Pod hitno si trebam kupiti onu majicu sa otvorenim ramenima jer savrsena. :)

    https://anastasijasblog1.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  2. WOW! Super post. Odeća je divna. Najviše mi se svidja teksas šorts!

    blogfromdreamgirl.blogspot.com <---- Novi post!

    ОдговориИзбриши
  3. Odjeća je preslatka, ali najviše mi se sviđaju farmerke. Sjajan post!♥

    49# https://positivethoughts5.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  4. predobar post, svi odjevni predmeti su fenomenalni *-*

    petra-s-life-blog.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  5. Super post! :D
    Ja imam uglavnom ove stvari koje si nabrojala. :*
    I dopada mi se novi izgled bloga, bas je sladak! :)

    Teen Queen

    ОдговориИзбриши
  6. Nedavno si na mom blogu ostavila komentar pa sam odlucila da pogledam tvoj blog.Uclanila sam se i dopada mi se tvoj blog.
    Teksas sorcevi kao i uvjek u fazonu.A.i ove majce sa otkrivenim ramenima su slatke. :)

    ОдговориИзбриши
  7. Nedavno si na mom blogu ostavila komentar pa sam odlucila da pogledam tvoj blog.Uclanila sam se i dopada mi se tvoj blog.
    Teksas sorcevi kao i uvjek u fazonu.A.i ove majce sa otkrivenim ramenima su slatke. :)

    ОдговориИзбриши
  8. Sva ova odeća je ovog leta definitivno "must have", pogotovo teksas šorc (takođe obožavam kad je pocepan ☺) i farmerke. Majice bez ramena su preslatke, ne znam kako bih opisala ovu sa slike, savršenstvo jednostavno. ❤❤❤ <3333333333333333333333333333333

    💝 eslyisworldview.blogspot.rs 💝
    <333333333333333333333333333333333

    ОдговориИзбриши
  9. Prelepe su stvari zaista!!!
    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши

Bussines e-mail

mojasvastarica9@gmail.com