Challenge: we love animals


Cao drugari, kao ste? Verovatno se sada pitate kakav je ovo celendz ili ti izazov,  jer, verovatno ga prvi put vidite. E pa, odmah da vam kazem, izmisljen je. Ja sam izmislila ovaj 'izazov'. Naime, odavno ga imam u planu, ali nakako da ga pretocim u post.
U cemu je sustina?
E pa ovako. Sigurna sam, da ste setajuci gradom naisli bar na jednog psa ili macku lutalicu (okej, broj je bio definitivno veci od jedan, ali dobro), koji, kao sto svi znamo nemaju dom ni hranu, i velika je verovatnoca da ce od trenutka kada ste ih sreli, uskoro umreti. Pa, zasto da dozvolimo to?
Umesto da pocnemo da vristimo i trcimo (sto vecina radi), zasto da ih ne nahranimo?  Svako od nas skoro uvek kod sebe ima nesto hrane, a i ako nema, moze otici do obliznje pekare ili prodavnice da kupi nesto i nahrani jadnu zivotinju. (Bacamo pare na razne gluposti, mozemo odvojiti i nesto malo novca za to).
Mozda cete pomisliti 'pa toliko je ljudi danas koji nemaju da jedu, a ja trebada bacam hranu zivotinjama.'  Tacno, ali isti ti ljudi su uglavnom sposobni, i mogu da rade i zarade sebi za obrok (okej, postoje i oni koji nisu u stanju, ali ipak postoje i organizacije poput Crvenog Krsta i sl.), a sta ce jadne zivotinje? Kako one da dodju do hrane?
Okej, ja sam se malo raspisala, oprostite .









Ovo su slike onih zivotinja koje sam ja nahranila. Izvinjavam se zbog loseg kvaliteta slika, ali ih je bilo jako tesko slikati :D (okej, neki su pozirali :D).
 Za ovaj izazov ne bih  nikoga nominivala, ali zelela bih da pozovem sve vas da mu se prikljucite. Nahranite bar jednu zivotinjicu i podelite to na svom blogu.

MOLIM SVE ONE KOJI PRIHVATE OVAJ IZAZOV (I posvete mu post an blogu) DA ME OBAVESTE ILI U KOMENTARU NEKOG OD POSTOVA ILI NA E-MAIL: mojasvastarica9@gmail.com


To bi bilo to za ovaj post.

Nadam se da su vam se post i ideja svideli, i da ce bar neko da mi se pridruzi.

Do sledeceg citanja,

Vasa Mia. 

19 коментара:

  1. Ovaj post je prelep,prvenstveno zbog tvoje humanosti.Slazem se svime sto si rekla,vecina tih ljudi sto prosi moze da radi ili da im neko deugi pomogne.Jadne zivotinje to ne mogu da kazu.Sutra cu otici do grada,i naravno pomoci im,i posvetiti tim zivotinjama post na blogu ❤

    ОдговориИзбриши
  2. Jao preslatki su, ja se bojim svake vrste životinja i imam traume, tako da se ne smijem nažalost približiti mački a psu pogotovo, ali volim kada vidim da neko voli i hrani životinje. :)

    http://adnnaacorner.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  3. Hello . Want to share your blog with the world? To find people who share the same passions as you? Come join us.
    Register the name of your blog URL, the country
    The activity is only friendly
    Imperative to follow our blog to validate your registration
    We hope that you will know our website from you friends.
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Have a great day
    friendly
    Chris
    We follow your blog, please Follow our return
    All entries will receive a corresponding Awards has your blog

    ОдговориИзбриши
  4. Ovo je toliko humano, da ja prosto nemam reci
    Svaka cast!! :D
    Teen Queen

    ОдговориИзбриши
  5. SVAKA CAST na ovakvoj ideji, zaista predivno, humano, svaka cast. U pravu si, postoje organizacije za pomoć ljudima i rade koliko toliko efikasno, a za životinje ne. Za njih postoje samo šinteri, na nesreću :(
    Na mom blogu je novi post, pa ako hoćeš pogledaj :) ---> Simona's diary

    ОдговориИзбриши
  6. Jaaaoo kako samo odlična idejaa :D Ne brini zbog slika izgledaju super ali mislim da je od slika mnogo bitnije ono što si ti uradila <3 Jako lijepo od tebe :)

    ♥ forever-blogm.blogspot.com ♥-new post :)

    ОдговориИзбриши
  7. Predivno!Svaka čast

    Ako ti nije problem,prijavi se na moj blog i pogledaj prvi post jer mi puno znači,tek sam počela sa blogovanjem :)
    http://tamaraslifestyletips.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  8. Jaoooo predivan post. Odusevila sam se :*

    Zapratila sam te <3

    www.jovanica92.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  9. Jako lep izazov. Konačno nešto pametno. Kada god sam u prilici, nahranim pse i mačke lutalice, pogotovu ako su bolesni i ne mogu baš najbolje da se kreću. Jako lep gest od tebe, sjajan posst :)

    Pratim te, pogledaj moj blog, piši utiske u komentare i učlani se ako ti se dopada :)

    ОдговориИзбриши
  10. Svaka čast na ideji. Trebali bi svi ljudi to da rade ❤☺

    Novi post
    milicinkutak123.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  11. Predivan izazov! Svaka čast! ♥
    Ako želiš, možeš mi postaviti pitanja za moj prvi Q&A u komentarima mog poslednjeg posta.
    https://marized.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  12. super post i lijepi psi

    please follow

    http://streetstyletk.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  13. Your blog is wonderful and I am following you.
    I would love for you to follow back.
    It is fun to support new bloggers.
    Best wishes, Mimi
    http://inmyprimetime.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  14. follow her on blog http://magicworldofpanda.blogspot.hr and comment some post. thank you

    ОдговориИзбриши
  15. Stvarno divno što si sve ove lutalice nahranila, divan gest. ☺ I čelendž je sjajan, mislim da ću kada naiđem na dovoljno životinjica posvetiti neki post tome, naravno. ❤❤
    <333333333333333333333333333333333

    eslyisworldview.blogspot.com - novi post o blogerima

    ОдговориИзбриши
  16. Divan post draga <3
    Pogledaj moj blog ako želiš . Ako ti se svidi bilo bi mi veoma drago da me zapratiš na GFC .

    http://herecomesajla.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  17. stvarno si predivna osoba,i iskreno cinis mi se jako kreativnom,iskreno ja imam naviku da hranim lutalice,i slazem se s tobom mozemo odvojiti nesto i za njih,jer...mozemo izdvojiti tolike pare za sminkku a taj novac bi bio od tolike koristi tim zivotinjicama...ja cu se tome sigurno odazvati ,vjeruj mi al nisam sigurna da cu slikati to,jer nikada ni ne mogu kako treba da ih uslikam... <3 inace ja volim pisati dugo,tako da vjerovatno ces to shvatiti,i prvi put sam na tvom blogu i stvarno mi se svidja,drugaciji je,samo tako nastavi ja te pratim <3333

    iamforeverdirectioner.blogspot.com
    emma

    ОдговориИзбриши
  18. ım following you on gfc... ı hope you will be back... lovelyyy

    www.soslubadem.blogspot.com.tr

    ОдговориИзбриши

Bussines e-mail

mojasvastarica9@gmail.com