Recenzija: Urban Decay NAKED 8


Cao drugari, kao ste mi? Evo mene nakon jako, jako dugo vremena opet sa novim postom. Izvinjavam se sto me nije bilo, ali kod mene skola jos uvek traje, tako da to je razlog sto ne stizem. :(

Pre nego sto krenem sa temom posta, zelim da vam se zahvalim na 67 clanova i 2000+ pregleda na blogu . Ne mogu vam opisati koliko sam bila srecna kada sam videla ovo. Hvala vam puno svima, volim vas sve. <333

Za danas za vas imam recenziju Naked 8 palete senki. Predpostvljam da vecina vas zna, ali za one koji ne znaju, ovo nije originalna Naked paleta, jer oni uopste ne proizvode Naked 8. Medjutim, ja u trenutku kada sam je kupila, nisam to znala.


Paleta, kao i svaka druga Naked, bila prava ili lazna, sadrzi 12 senki. U ovoj tzv. osmoj po redu paleti nalaze se neke neutralnije nijanse. Nijanse su poredane od ove najsvetlije, bele,  pa do crne. Moram da naglasim, da iako je ovo fejk paleta, meni nije izazvala nikakve probleme.


Skoro uvek kad se sminkam, ja koristim ovu paletu. Sto se tice pigmentacije, ne mogu da kazem da je wow ili savrsena, ali nije ni  toliko losa, naravno, kao i u svim paletama, tako i u ovoj postoje one koje se bas bas pigmentovane, i one koje i nisu toliko.



Mana ovih senki je sto se malo trune kada zelite da ih nanesete cetkicom. Dobra strana je to sto meni zaista ostaju dugo na ocima, bez bojazni da se nesto pokvari, nikad mi se to nije desilo. Ja sam isprobavala u vecernjoj varijanti i zaista je celu noc ostala na mestu. 
Prve dve nijanse koristim pri svakom sminkanju, prvu nanesem na ceo kapak, a drugu ispod obrva i u ugao oka, a ostale kombinujem u zavisnosti od raspolozenja i outfita. :)

Uz paletu dodje i cetkica, sto je jos jedna prednost. Ona ima dve strane, jedna je namenjena za nanosenje senki a druga za blendanje, i mogu vam reci da radi odlican posao. 



Svatchevi svih senki (osim najsvetlije, koja se ne primecuje) istim redosledom kao sto su i u paleti. :)

To bi bilo to za ovaj post, nadam se da vam se svidjam.  Ako zelite da vam uradim neki look, pisite mi u komentar.

Do sledeceg citanja,

Vasa Mia. 

14 коментара:

  1. I like this color palettes of shadows;)

    Your blog is pretty cool! Would be so happy if you could follow each other. Please let me know if you do so I can follow you right back ;)
    ☆My blog "Demilla". Welcome!☆

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман15. јун 2016. 14:36

    Možda je bolje da ne koristiš ovu senku jer nije original i nije dermatatološki ispitana, što znači da postoji velika moguđnost da sadraži supstance koje ne prijaju ljudskoj koži i vremenom ti je može oštetiti. Bolje je da kupiš šminku nekih proverenih brendova u drogeriji kao što su Golde Rose, Aura, Essence, Miss Sporty koji nijsu skupi a namenjeni su i mladim devojkama. I što je najvažnije dermatološki su ispitane i ne štete koži.
    Inače blog ti je super, samo vodi računo. :* <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti na savetu, trazim vec neko vreme neku odgovarajucu paletu, al nikako da nadjem, nadam se da ce mi se uskoro posreciti :D
      Hvala, hocu. <3 :*

      Избриши
  3. Odlična recenzija <3
    Paleta je savršena :)
    Ako želiš pogledaj moj blog i učlani se (uzvraćam)
    http://doroty4.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  4. Одговори
    1. Da, one su super, mogu na najvise nacina da se iskombinuju. :)

      Избриши
  5. Slažem se sa komentarom koji je ostavljen anonimno. Ja se nikada ne usudim koristiti predmete koji nisu ispitani. Ukoliko nemam novca za orginalne proizvode onda obično nađem neke malo jeftinije marke :)

    ☀️ forever-blogm.blogspot.com ☀️ - novi post i novi ljetni izgled bloga <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Zapravo, i ja sam bila jako skepticna kada sam saznala da nije u pitanju originalna paleta.
      Planirala sam da je zamenim nekom drugom, samo dok nadjem odgovarajucu. :) ♥

      Избриши

Bussines e-mail

mojasvastarica9@gmail.com