Haul


Hej drugari, evo mene opet danas sa novim postom. Moram da priznam da sam se u poslednje vreme bas ulenjila (koga lazes Samira, lenja si od kako si se rodila :D)  i da sve sto radim kada dodjem iz skole je da lezim i spavam, pa sam tim sam se jedva naterala i ovaj post da napisem. Imala sam u  planu sinoc da ga napisem, a danas samo da objavim, ali sam zaspala sa tabletom u rukama. :D

No, da ne duzim vise, da predjemo na post.



Resih ovaj put da pocnem sa odecom.  Prvo sto sam kupila jesu ova dva para pantalona. Ove prve su napravljene od tamnijeg teksesa i iscepane su (logivno, ne bih ja bila ja da nisam kupila jedne iscepane). Jako su udobne, sto je malo cudno za farmerke. Materijal je jako lagan, tanak, pa ce biti super za toplije dane. :)
Ove druge su klasicne svetle farmerke, trebale su mi neke takve za skolu.



Zatim sam kupila ove dve majice, koje su meni preslatke. Jako su udobne, posebno ova crna. Ja sam od onih kojima majica (i gardarove uopste) nikad dosta.

Sledece sto sam kupila jesu dve narukvice.


Ova narukvica mi je jako simpaticna, napravljena je od ovih crnih perlica, kao nekih kristala, i jedne ove 'kuglice' sa ovim kao dijamantima. Po meni, moze da se nosi i u nekim svecanijim prilikama, a moze i za svaki dan. Kupila sam je u kineskoj radnji za 100 dinara.



Druga narukvica koju sam kupila je ova kao od zice. Videla sam je negde davno u kineskoj radnji, svidela mi se, ali ne znam iz kog razloga, nisam je kupila i posle toga dugo vremena je nije bilo. Skoro sam 'naletela' na nju i bez razmisljanja je kupila, kostala je samo 30 dinara.



Od sminke sam kupila sam ovu Golden Rose mat olovku za usne. Moja je u nijansi 13,  neka kao rozikasto - nude boja. Dugo sam merkala ove GR olovke, i konacno se odlucih da kupim jednu. Ovo je savrsenstvo, zaista je mat, lepo se razmazuje, pigmentacija je super, dovoljno je jednom da predjete preko usana. Ja je nanosim na cele usne. Traje zaista dugo, 5-6 sati, iako sam ja i jela i pila. Moze se naci u Liliju po ceni od 240 dinara.




I poslednja, ali ne i najmanje bitna stvar jeste ovaj Avonov sprej za brzo susenje laka za nokte. Njega jos uvek nisam probala, pa ne mogu nista vise da vam kazem, al svakako cu vam javiti utiske.

To bi bilo to za ovaj post.

Do sledeceg citanja,

Vasa Mia. 

31 коментара:

  1. Super kupovina. Avon sprej je predobar. 😀

    Frauleind.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  2. Stvari deluju odlicno! :D

    novi post je objavljen: introvertna-holandjanka.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Odlične stvari si kupilaa! :D

    andrijanaslife.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  4. Sjajan haul!:) Moracu d probam Avon sprej, cula sam dosta pohvala. ☺

    www.marsyly.com

    ОдговориИзбриши
  5. Cula sam za Avon sprej ali nemam neku preteranu zelju da ga probam.Dopada mi se ova prva majica kao i pantalone!
    AKo zelis pogledaj moj blog i postani clan,javi se da uzvratim <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nasuprot tebe, ja sam bas dugo zelea da ga probam. :)
      Svakako. :*

      Избриши
  6. Choker narukvica mi se mnogoo sviđa, imam je i ja,samo što je roze boje hah xd
    Visit my blog :) www.classyflare17.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  7. Supeer,mnogo mi se dopadaju stvarii!

    Posjetite moj blog,ako zelite highgirlss.blogspot.ba VELIKO HVALA!

    ОдговориИзбриши
  8. Kupila si predivne stvari, uživaj u njima. :)

    http://myblogmything1.blogspot.ba/2016/06/potrosi-5-do-ljeta-kraj.html

    ОдговориИзбриши
  9. Odličan post. Sviđa mi se GR olovka ☺❤

    Novi post
    milicinkutak123.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  10. Druge hlače su mi super kao i GR olovka za usne.. :)

    http://itsnina23.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, GR olovka mi je postala nesto bez cega ne mogu. :D :*

      Избриши
  11. Prvi put sam na tvom blogu i mnooogo mi se dopada. Prvo, izgled ti je fantastičan *_*, a i lijepo pišeš. Inače, super ti je post "Moje želje za ljeto 2016", nego eto da ne komentarišem dva posta. GR olovka za usne je super, a ova prva majica je mnooogo lijepa. Takođe mi se sviđaju obije narukvice. Ako budes imala vremena, mnogo bi mi značilo da posjetiš moj blog: Simona's diary

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti draga puno, ovo mi bas znaci. Hocu, naravno. <3

      Избриши

Bussines e-mail

mojasvastarica9@gmail.com