Traveling to Priboj


Zdravo drugari. Evo mene opet sa novim postom. S obzirom da sam dva petka uzastopno (13.05. i 20.05.) Isla u Priboj, zbog operacije koju sam imala, resih da i vas povedem slikom do Priboja. :)

Naime, za one koji ne znaju, Priboj je jedan mali gradic, tacnije opstina na jugozapadu Srbije. Nalazi se na tromedji Crne Gore, Bosne i Hercegovine odnosno Republike Srpske i Srbije. Kroz njega protice reka Lim. :)

Prvi dan kada sam isla, vreme je bilo divno, dok me drugi put bas i nije posluzilo, sve vreme je padala kisa. Moram da naglasim da sam sve fotografije slikala iz automobila.
Primeticete da sam slikala oba dana neke iste kadrovee, cisto da bih uporedila. Uzivajte  u slikama. :)
















To bi bilo to za ovaj post. Nadam se da vam se dopada. 

- Da li ste nekada bili u Priboju? Kako vam se cini?
- Da li vam se dopadaju fotografije?


Do sledeceg citanja,

Vasa Mia.

33 коментара:

  1. Nikada nisam bila u Priboju, prve slike su prelepe (zbog svetla su bolje ispale) i svaka cast na nemutnim slikama (totalni sam invalid sto se tice slikanja iz autobusa). xD Volim ovakve "travel postove"!
    Nadam se da ces se brzo oporaviti! ❤

    http://mirjanasite.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala draga. I meni se mnogo vise dopadaju prve, ali sta je tu je, vreme je ucinilo svoje. I ja sam pre bila, ali ne zanm kojim cudom, vise nisam, vezba valjda, pa i tebi preporucujem da stalno fotkas. <3

      Избриши
  2. Slike su prelepe,zaista.Nikada nisam bila u Priboju,ali mi se čini divno :).Brzo se oporavi <3

    mywonderland-xoxo.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Post je super... slike su fantastične :D

    petra-s-life-blog.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  4. nikad nisam bila al po ovim slikama odma zelim ic! Slike su stvarno vrh!!

    follow-follow? https://anastazijaiemma.blogspot.hr/2016/05/istine-o-ljubavi.html

    ОдговориИзбриши
  5. Hi dear! Your blog is very nice, So I following you now (n. 60). Follow me back please?
    Have a nice day! Kisses!

    http://myspaceofbeautybygiada.blogspot.it

    ОдговориИзбриши
  6. Fenomenalne fotografije, baš sam uživala u postu. :) <33

    In my heart

    ОдговориИзбриши
  7. Nikad nisam bila u Priboju,ali su me ove slike zainteresovale jako. Ako nekad budem prolazila tuda,svratiću sigurno :)


    Q and A na mom blogu,pa postavi koje pitanje - alijindnevnik.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Slike su baš lepe, nisam nikad tamo bila. ❤☺

    Novi post
    milicinkutak123.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. Divne slike si napravila, super post :-) :-*

    CHECK MY LATEST POST PEOPLE :
    https://katycolorfulfreak.blogspot.com/2016/05/donuts-cupcakes.html

    ОдговориИзбриши
  10. Slike su odlične , nikad nisam bila tamo , ali me sad baš nekako , zanima , uglavnom odličan post!
    https://lovedisneyhr.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  11. Fotografije su divne! Nikada nisam bila tamo, ali moja strina stalno ide jer joj je to mjesto rođenja. Imaš divan blog i odlično pišeš! ♥

    Pogledaj moj blog i učlani se ako želiš -> innisall.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  12. Super slike. Nikada nisam bila tamo no nakon ovoga sigurno bih tamo voljela ići! Uclanila sam se. Molim te uzvrati

    lena-s-life-blog.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  13. Odlične su slike. Ove po sunčanom danu su ispale predobre, a ove po kišovitom verujem da bi ispale podjednako dobre kao prethodne, ali mi se opet sviđaju. <3 Nisam nikad bila u Priboju, ali bih volela da ga posetim.
    Btw, pročitala sam par tvojih postova i morala sam odmah da se učlanim!

    nova sam ovde, pa ako neko želi, može da pročita moj prvi post i da se učlani:
    introvertna-holandjanka.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  14. Odličan post,jako mi se sviđa tvoj blog <3
    Slike su savršene
    Ako želiš pogledaj moj blog i učlani se (uzvraćam)
    http://doroty4.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  15. Dobro dosla u moj rodni grad i grad u kome stanujem. Trebala si da vidis Pribojsku banju. To je prirodna lepota ovog grada - i lekovita voda. Steta sto nisi mogla da ostanes duze, zbog toga sto bi se sigurno odusevila mentalitetom ljudi. A neki kazu i da su Pribojke najlepse u Srbiji. Mada eto, zao mi je sto nisi mogla da budes duze. Sta si operisala ? Jel ok sad ?

    ОдговориИзбриши

Bussines e-mail

mojasvastarica9@gmail.com