Svemu dodje kraj #01






Cao drugari, kako ste? Evo mene posle nedelju dana sa novim postom. Znam, znam jako neodgovorno s moje strane, al imam i razlog za to, tacnije vise njih.
Prvenstveno, kao i vecina vas, imala sam previse obaveza oko skole, s obzirom da se blizi kraj skolske godine i svi pitaju. -.- Potom, renoviramo kucu, pa nisam ni zbog toga mogla da vam pisem, a na kraju, kao slag na tortu, u petak sam imala neku sitniju operaciju, ali da vas ne davim previse time.

Ne znam da li cu ubuduce moci kao i do sada da postavljam tri posta nedeljno, verovatno ne, ali potrudicu se da ih bude sto vise.

No, da predjemo na temu danasnjeg posta. Predpostavljam da vecinu vas buni naslov "Svemu dodje kraj", pa da razjanism, radi se o potrosenim proizvodima, samo sam zelela da ih ja nazovem nekako drugacije, originalno. :D

1. Garnier ultra DOUX avocado oil and shea butter


Pre par dana konacno sam potrosila moj voljeni Ultra DOUX sampon, o njemu sam vam vec pisala ovde pa koga zanima, moze pogledati.  Ovo je za sada jedan od najboljih sampona koje sam koristila, ali neko vreme ga necu kupovati, jer sam dlucila da isprobam neke nove stvarcice, o kojima cete uskoro citati. :)

2. Economic 286


 Economic parfeme jako volim, vecina njih predivno mirise,  jako su postojani. Konkretno ovaj je u broju 286, i kopija je cuvenog Lady Million, za koji ste predpostavljam svi culi. Cena parfema jako je pristupacna, krece se od 200 do 300 dinara, u zavisnosti od toga gde ga pronadjete. Kao sto sam vec rekla, miris je jako postojan i intenzivan. Dolazi u kolicini od 20ml i jako dugo traje. Imate moje preporuke, ja cu ga svakako opet kupiti. :)

3. Fitogal uljani skidac laka za nokte


Ovo je skidac  laka za nokte koji ja najcesce koristim. Jako lepo skida lak sa noktiju, pa cak i one jarke boje, poput crvene, nestaju bez traga. Na njemu pise da ne susi i ne beli nokte, slozila bih se sa time. Sadrzi ricinusovo ulje i proteine, sto dodatno stiti i jaca vase nokte. Dolazi u kolicini od 120 ml. po ceni od 80 dinara, sto je stvarno sjajno. Ima malo neprijatan miris, ali koga briga, izdrzi se. :D

4. Avon Advance Techniques




Da li prodje i jedan post, a da ja ne pomenem ovaj serum za krajeve? Pa predpostavljam da ne, ali zaista je vredan hvale. Nesto vise o njemu mozete procitati ovde. Potrosim jednu bocicu, odmah na red dolazi druga i sve tako u krug. Mada mislim da cu sad' malo da napravim pauzu, da ga se moja kosa ne bi prezasitila. :D

5. Avon Care cocoa butter hand, nail & cuticule cream


Ovu kremu jednostavno obozavam. Prvo sam je koristila samo zimi, jer imam veliki problem sa rukama tada, ali onda sam skontala da moja jako suva koza ruku zahteva hidrataciju tokom cele godine. Krema savrsenooo mirise. Namenjena je za ruke, nokte i zanoktice. Sadrzi vitamin E i kako buter. Brzo se upija, sto je za  mene, kao nekome ko mrzi da ceka stvarno veliki plus. Ja sam je najcesce koristila uvece kad krenem da spavam, i kada ustanem ruke su mi jako mekane, i hidrirane, ma savsrsenstvo. Sadrzi 100 ml i cesto se moze naci na snizenju u Avonovom katalogu, po ceni cak od 109 dinara, sto se zaista isplati. :)

6. LMX baby soft wet wipes



Iskreno, kada su vlazne maramice u pitanju, najbitniji mi je miris. :D Ove po meni mirisu divno, i definitivno cu ih kupiti opet. Mozete ih koristiti za bilo sta, pocev od brisanja ruku i predmeta, pa cak i do skidanja sminke, ja sam ih i za to probala, i zaista mi nisu izazvale nikakvu iritaciju, cak ni u predelu ociju. Ovo je ono vece pakovanje i sadrzi 63 komada, ali znam da ima i manje. Sto se tice cene, nisam sigurna, al mislim da je negde oko 170 dinara.


To bi bilo to za ovaj post, nadam se da vam se svideo.

Do sledeceg citanja,


Vasa Mia.













48 коментара:

  1. Potrošila si par divnih stvarčica, ja nikako da naručim Avonov serum, ali je toliko hvaljen da cu jednostavno morati. :)

    ОдговориИзбриши
  2. I meni je ovaj Avonov serum odličan, dugo ga već nisam koristila, ali bi ga bome mogla ponovno naručiti sad kad si me podsjetila :)

    Matea
    www.smilesnapsparkle.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Dobro dodje manja pauza, al svakako je vredan ponovne kupovine, drago mi je da sam te podsetila na njega. :) :*

      Избриши
  3. SUPER POST :* I SUPER SU SVI PROIZVODI :D HVALA ŠTO SI ZAPRATILA MOJ BLOG :D

    ОдговориИзбриши
  4. Koristila sam Avonov serum i Avonovu kremu za ruke. Obozavam serum ali sad isprobavam druge proizvode ali se njemu uvek vracam. Moram da probam taj ekonomik parfem.

    Pridruzila sam se tvom blogu i hvala ti na pracenjuu. ❤

    mirjanasite.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Izgleda da ce i kod mene biti takva situacija da mu se opet vratim, ako uopste uspem da se odviknem od njega. :D
      Probaj obavezno i javi utiske.
      Hvala tebi <3 :)

      Избриши
  5. Koristile smo avonov serum,odlican je :)
    Sjaja post :*
    http://sjfashionlove.blogspot.rs/?m=1

    ОдговориИзбриши
  6. Divan post! Većinu proizvoda i ja koristim! :)
    Naslov posta je presimpatičan. :D

    Ako imaš vremena pogledaj moj blog, ako ti se svidi učlani se ------> ksendzi.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Odlican post! Proizvodi su sigurno vrlo korisni i sve slike izgledaju super!
    Novi post http://schoolboy00.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  8. Super proizvodi,ja ovu Avonovu kremu stalno koristim,super mirise 😘
    Odličan post
    beautyqueen000.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  9. Super post,Economic 286 i ja dosta koristim,savrsen je. :)
    http://sweetkokoo.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  10. svemu dođe kraj...baš dobar naziv za post o potrošenim proizvodima. Lijepe recenzije, meni su ovakve objave uvijek zanimljive za pročitati.

    Pratim te s gfc-om.

    https://modaodaradosti.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  11. Koristim serum i koristila sam kremu, oba proizvoda su odlična :)
    Jako dobre proizvode koristiš :)

    NEW POST -----> LITTLE BOX OF HAPPINESS <-----
    FOLLOW ME ON INSTAGRAM

    ОдговориИзбриши
  12. super... ja koristim ovu avonovu kremu za ruke i zaista je predobra!
    www.littleobsessionsbyv.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  13. Lovely post dear! Would you like to follow each other? Let me know and I follow you back)

    verabelblog.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  14. Super ti je post :D P.s. i dobar naslov posta :D

    ОдговориИзбриши
  15. Mnogo volim ovakve postove. Uvek su od pomoći jer kad potrošiš proizvod od kraja, onda znaš dobro njegove prednosti ili mane ;)
    Pratim te na GFC-u :)

    fashionabejita.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ja volim da ih citam, samim tim i da ih pisem, mogu da budu od velike pomoci. :)

      Избриши
  16. Love this! I like your photos so much. :)


    ** Join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    INSTAGRAM @BEAUTYEDITER
    BEAUTYEDITER.COM

    ОдговориИзбриши
  17. Nadam se da operacija nije bila ništa strašno, jako lijep blog imaš. Ti economic parfemi su stvarno super s obzirom na cijenu i sve, ja uvijek uzmem 254, odnosno kopiju Calvin Kleinovog parfema "Euphoria", probaj ako budeš u mogućnosti, divan je :)

    xoxo
    http://thelittlelazybug.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Na srecu nije bilo nista strasno. :) Hvala draga. <3
      Bas sam razmisljala koji je sledeci na redu da isprobam, i defunitivno idem sutra da ga kupim, hvala na predlogu. :*

      Избриши
  18. Hello >^.^<
    I follow ypur blog!
    I am so delighted with your entry and full of innovative inspiration blog!
    Beautiful photos :)
    Greetings :)

    http://www.porcelandia.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  19. hey dear,
    i can not see that you follow me (gfc)

    --> BLOND GIRL <--

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I follow you on google+, because I can't follow you (I don't know why) on gfc

      Избриши
  20. Divan post!Mnogo mi se svidja novi izgled bloga! :)

    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши

Bussines e-mail

mojasvastarica9@gmail.com