Proizvodi koji mi se ne dopadaju


Cao drugari, kako ste? Danas za vas imam post na temu 'proizvodi koji mi se ne dopadaju'. Zelim da naglasim da je ovo samo moje licno misljenje i da nekome mozda ovi proizvodi odgovaraju. Ukusi su razliciti. :D

ORIFLAME Love Nature lip balm



Ne mogu vam opisati koliko meni ovaj balzam za usne smeta, bukvalno me tera na povracanje. Inace da, ne podnosim miris maline u bilo kom proizvodu, pa predpostavljam da je zbog toga. Sada se verovatno pitate sto sam ga porucila kada vec ne volim malinu. Nisam, tacnije, ja sam porucila isti ovaj samo od jagode, ali nazalost, ne znam kako, dosao mi je ovaj. Ne mogu vam nista puno reci o njemu,  jer sam ga upotrebila svega dva puta i ne planiram vise. :D


L'OREAL VOLUME MILLION LASHES



Ova maskara za mene predstavlja totalno razocaranje. Ja sam je dobila na poklon, ali mislim da kosta  1700 dinara, a za te pare je ocekivati mnogo vise. Prvo sto mi se ne dopada kod nje je to sto lepi trepavice. Uloga svake maskare je da razdvoji trepavice, ova radi suprotno. Samo ime kaze da daje volumen, ali ja se i ne bih bas skozila sa tim. Nakon par sati posle nanosenja ove maskare, sve oko ociju mi bude crno, izgledam kao panda., znaci nekim cudom se razmazuje. Sve u svemu, uospte nisam zadovoljna i postoje mnogo bolje maskare za mnogo manje novca. Ovu vam ne preporucuje .




She lip gloss



Ja i ovaj sjaj nikako ne idemo zajedno. Ne zanm iz kog razloga, ali svaki put kada ga stavim pojavi mi se herpes. Jos jedna stvar koja mi se kod njega ne svidja je miris. Boja mu je jako lepa, zbog toga sam ga i kupila, ali ga vise ne koristim. Deluje kao neka rozikasto-crvena sa narandzastim podtonom. Na zalost, nigde na njemu ne pise nijansa.


ORIFLAME The ONE eye liner stylo



Za ovaj ajlajner stvarno ne mogu da kazem da je toliko jos. Stvarno za on koji nemaju iskustva je dobar, moze da se izvuce precizna linija sa njim. Ono sto mi se ne dopada je to sto se preslikava na godnji kapak. I ne ono kad ga tek stavite pa se ne osus lepo i preslika se, nego i posle sat, dva pa cak i vise od nanosenjs on se preslikava. Sto nimao nije lepo videti, a uz to jos pokvari i svaki make up.

ROSAL LIP BALM



Iako je proslo vec par meeci od kad sam kupila ovo labelo, jos uvek nisam otkrila njegovu svrhu. Labelo bi trebalo da ima hidrataciju ili eventualno da daje neku boju. Ovo ne poseduje ni jedno ni drugo. Iako ovako izgleda kao roze, na usnama ne ostavlja apsolutno nikakav trag, jedino sto osetim su kao neke mrvice na usnama, kao ma primer kada bi ste stavili secer na usta. :D Mislim da je njegova nijansa Shine on me. Meni se nije dopao, pa sam ga prosledila mami.

C - THRU  pearl garden



Ovaj dezodorans sam dobila na poklon, pre skoro godinu dana. I koristila sam ga svega par puta. Ne dopada mi se miris uopste.

Dahlia uljani skidac laka za vestacke nokte



Sto se tice ovog proizvoda, zaista sam sama kriva. Lepo pise da je ta vestacke nokte, ali u trenutku kada sam ga kupovala, zurila sam pa nisam mi gledala. Pored doga sto je jako masan (sto predpostavljam da je normalno jer je namenjen vestackim noktima) ne dopada mi se ni cinjenica da ima miris ruze, koji ja ne volim (zvuci uvrnuto, zar ne? Al sta da se radi, za mene je suvise jak). Svidja mi se ideja da se u zatvaracu boce nalazi krema za zanoktice, ona ima malo neutralniji miris, pa sam je koristila,  ali nisam primetila da ista radi.

To bi bilo to za ovaj post.

Do sledeceg citanja,

Vasa Mia.

16 коментара:

  1. Odlican post.Za maskaru si totalno upravu.Cena je previsoka za njen kvalitet.

    http://tiannafashonandstyle.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti. Znaci, nisam jedina koja je razocarana u maskaru. :*

      Избриши
  2. Nijedan od ovih proizvoda nisam probala,ali verujem ti.Cula sam za taj dezodorans od drugarice,ni njoj nije bio bas najbolji xd.

    mywonderland-xoxo.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Izgleda da tvoja drugarica i ja imamo slican ukus po pitanju dezodoransa. :)

      Избриши
  3. Super post!Maskaru sam probala od jedne drugarice jos ranije i znam da sam je negde u glavi odma otpisala kao nikako ne kupovati 😕

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Imala si srece da je probas kod drugarice. Da ne bacas pare i ti dzabe. Hvala. :*

      Избриши
  4. Probale smo maskaru,stvarno je uzasna,ostale proizvode nismo probable.
    http://sjfashionlove.blogspot.rs/?m=1

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, zaista jeste. I ne preporucujem, slobodno ih zaobidjite. :)

      Избриши
  5. Većina tih proizvoda izgleda odlično i za neke me je jednostavno iznenadilo to što si imala za reći..no, uredu :)

    💎 forever-blogm.blogspot.com 💎 <-- new post <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, naizgled izgledaju super, al ovako i ne bas, mada mozda bi tebi odgovarali. :) <3

      Избриши
  6. Super post, originalna je tema .I drago mi da neko pise o proizvodima koie ne voli, umesto da samo hvali one koje voli. :)
    Teen Queen

    ОдговориИзбриши
  7. 'Ajme, ima baš dosta proizvoda koji ti ne odgovaraju. Bilo mi je mnogo zanimljivo čitati ovo jer uglavnom svi pišu o onim proizvodima koje vole. :) Ja sam do sada naišla samo na jedan proizvod koji me ne odgovara, a i to mi čudno jer u početku nisam imala taj problem. :/

    NOVI POST ---> Review: Wonderland by Jana Dačović | NOVI VIDEO

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Verovatno zato sto sam pre bila jako brzopleta kada bih nesto kupovala, samo sam gledala da li je lepo na izgled, nisam se pozabavila sastavom ili bilo cim drugim. Dobro je dok ostane na tom jednom. :)

      Избриши
  8. Super post, draga! She lip gloss izgleda prelijepo kao i ROSAL LIP BALM.

    lejlaleca.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Bussines e-mail

mojasvastarica9@gmail.com