Mini haul


Cao drugari, kako ste? Evo mene sa novim postom. :) Za danas za vas imam jedan mini haul. Stigao mi je pre nekog vremena paket iz Avona, pa sam resila da vam pokazaem sta sa ja to narucila. Pored Avonovih proizvoda, tu su se nasla i dva koja nisu Avon. Sve proizvode sam vec koristila, pa cu vam preneti i svoje utiske koje sam stekla za sada.Pa da krenemo na post. :)

* Proizvode koje sam narucila iz Avona, platila sam licno, svojim novcem, nije u pitanju saradnja.  


Avon Advance Techniques




Okej, kontam da sam vec dosadna sa ovim serumom, jer ga pominjem u skoro svakom postu,  ali ja se u njega bukvalno kunem. :D Tako da predpostavljam da cu nastaviti da pisem o njemu, sve dok ne navucem sve vas da ga koristite :D (okej, Avon bi mogao da me zaposli da ga promovisem :D).  Mislim da sam vec napomenula da nikada ne dozvoljavam sebi da ostanem bez zaliha kada je u pitanju ovaj serum. Vise o njemu mozete procitati ovde ili ovde.

Avon soft & smooth moisturising


Ja sam neko ko ne voli razno - razna cupkanja pincetom, jer me jako boli i ako postoji neko drugo resenje (a na moju srecu uvek postoji  :D) uvek odaberem njega. Iskreno, u pocetku sam bila skepticna po pitanju ovog proizvoda, jer nisam verovala da ce zaista biti delotvoran. Radi se o Avonovoj kremi za depilaciju dlacica na usnicama iz njihove kolekcije Skin so soft. Jako sam zadovoljna ovim proizvodom, jer me je resio bola a i nezeljenih dlacica. Lagan je za koriscenje. Nanese se na zeljeno mesto (nausnice) i drzi najduze 8min, ne duze od toga. Nakon toga se krema ukloni sundjerom ili palomom i ispere obicnom vodom, ne sapunom ili bilo cim drugim. 

Avon naturals body care


Ne mogu vam opisati koliko ovaj bodi losion savrseno mirise, ja sam se zaljubila u miris. Mirise na nar i mango. Sto se tice nekih drugih osobina, ne mogu vam mnogo reci, jer sam ga koristila samo jednom, ali i i slucaju da mi se ne dopadne, verovatno bih ga opet narucila, zbog predivnog mirisa. :D

Avon LUCK 


Dosli smo i do poslednje, ali ne i najmanje bitne, stvarcice sto se tice Avona. U pitanju je parfem Luck. U postu o aprilskim favoritima sam vam napomenula da mi je Little black dress malo dosadio i da sam mu nasla zamenu. E radi se upravo o ovom parfemu. Od kako mi je stigao paket, prskam ga svakodnevno. Ima neki jako slatkast i zenstven miris. Ja inace nisam ljubitelj slatkastih mirisa, ali me je ovaj oborio sa nogu. Postojanost mu je jako dobra, nanela dam ga na kozu ujutru kada sam krenula u skolu (u 7h), a kada sam se vratila iz skole (u 3h) jos uvek sam osecala parfem na sebi. Sve oko mene sam zarazila ovim parfemom. :D



Golden Rose nail lacquer

  
Sledeci na redu jeste GR lak za nokte u broju  328. Iz nekog razloga na slici izgleds a kao narandzast ili crven, ali ovo je ona prava neon roze boja. Sto se tice boje , prelepa je, a lakom ne mogu da kazem da sam prezadovoljna.  Ne dopada mi se to sto moraju da se nanesu minimum tri sloja, da bi se dobila neka iole normalna ujednacenost. Zbog toga se i neverovatno brzo trosi. Na noktima se zadrzava od prilike tri dana i posle toga pocinje dase skida. 


LMX kozmeticki tuferi


I poslednja stvar za danas jesu ovi tuferi. Zapravo, oni su ujedno i jedina stvar koju nisam probala, ali predpostavljam da se okej. Svakako ce posluziti, kakvi god da su. :D


I to bi bilo to za ovaj post.

Do sledeceg citanja, 

Vasa Mia.


E-mail: mojasvastarica9@gmail.com 

36 коментара:

  1. Kupila si divne stvarcice ja također koristim Avon Luck parfem i skin so soft kremu, o njima sam radila i recenziju pa ako te zanima pogledaj.
    Post ti je divan, slike su predobre. :)

    http://myblogmything1.blogspot.ba/2016/05/kratak-osvrt-na-sve-dosadasnje-postove.html

    ОдговориИзбриши
  2. Sve stvari su odlicne :)

    mywonderland-xoxo.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Super ti je sve!Avon ima mistove i te losione stvarno fenomenalnih mirisa!Meni je Little Black Dress omiljen njihov parfem,ali cu probati i ovaj cisto malo da promenim...
    Učlanila sam ti se na blog,pogledaj i ti moj ako želiš 😊😊😘
    beautyqueen000.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti. Svakako. :*

      http://mojasvastaricams.blogspot.com

      Избриши
  4. Hej,super ti je blog ! Zapratila sam te , pa bih volila da uzvratis :* !

    mylifestylecreation.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Odličan post :) I ja takođe koristim Avonove kapi za kosu i zaista su odlične :)

    fashionawakebyb.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Lepo si obnovila svoj kozmeticki set. Ni jedan od ovih proizvida nisam nikad probala. Ali sam za vecinu cula.
    U Avonu sam natucivala svasta i oni su stvarni super. Imaju toliko toga pivoljnog i nadje se ponesti za svakoga! :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, ja jako volim Avon. Ne moze da prodje ni jedan katalog a da nesto ne narucim. :D

      Избриши
  7. Odličan post! Slike su odlične također.
    Obožavam knjigu "krive su zvijezde". ☺♥
    gabinesss.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Odličan post draga! Čula sam dosta pohvala na Avonov parfem LUCK međutim nisam ga još uvek probala, ali definitivno ću morati. :) <33

    In my heart

    ОдговориИзбриши
  9. Анониман04. мај 2016. 10:34

    Divan post :*
    http://sjfashionlove.blogspot.rs/?m=1 molimo vas zapratite

    ОдговориИзбриши
  10. Super post draga ♥

    http://oonly4girlss.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  11. super post :D

    http://alafolie-toinsanity.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  12. Prelijepe su stvari, svida mi se ovaj post! :D


    http://catherinehere.blogspot.hr/?m=1

    ОдговориИзбриши
  13. Prvi put sam na tvom blogu i moram reci da je jako sladak i lep.Post je vrlo dobar.Ja imam ovaj lak.Boja je prelepa kao sto i ti kazes ali mana je sto mora nekoliko puta da se maze kako bih dobila pravu boju...to je malo bezveze.

    Poseti moj blog ---> girlsstuffblogg.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  14. Divan post, zapratila sam te. :)
    http://stylebynena.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  15. Svi znamo koliko Avon ima odlične proizvode, post je odličan. Puno sam pisala o Avonovim proizvodima i na scom blogu pa ako želiš pogledaj.
    Ako želiš učlani se uzvratit ću ♥
    →https://prvipostadress.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши

Bussines e-mail

mojasvastarica9@gmail.com