Make up proizvodi za pocetnike| collab with Petra


Hej pipls, sta mi radite? Verovatno vecina vas spava dok ja pisem ovaj post, jer je 01:37, ali obecala sam da cu ove nedelje da izbacim bar jedan post, a drugacije ne bih stigla (okej, opravdavam ovo i cinjenicom da sam nocna ptica :D).

Prvo sto moram da kazem da sam jako uzbudjena zbog ovog posta, jer je u pitanju moj prvi collab post sa divnom i jako talentovanom devojkom Petrom sa bloga This is my life Petra. Razmisljale smo na koju temu da pisemo post i onda smo odlucile da to bude 'make up proizvodi za pocetnike'.

1. Tecni puder



Okej, prvi proizvod koji vam je potreban, posebno ako imate malo problematicniju kozu, sto je mozda i normalno jer svi pocinjemo da se sminkamo u tinejdzerskim danima, jeste puder ili bb krema. Ja sam svoje sminkanje zapicela ovim Oriflame very me puderom. Cena mu je jako pristupacna, negde oko 300 - 400 dinara, a za te pare zaista radi super posao. Ne mogu da kazem da ima sad neku savrsenu pokrivenost, ali nije ni toliko losa. Nije vam potrebna velika kolicina da biste sve lepo ujednacili, vrlo lepo moze da se nanese i prstima. Svakako imate moje preporuke po pitanju njega.

2. Kompaktni puder



Za one koji su osudjeni na to da imaju masnu kozu lica, kao ja, neophodan je kompaktni t.j. puder u kamenu da biste matirali lice, jer nije vam cilj da  sijate kao disko kugla u nocnom klubu, zar ne? Onaj koji bih vam ja preporucila jeste definitivno ovaj essence. Moj je u nijansi 04 perfect beige. Kupljen je u DM-u i mislim da nije kostao vise od 300 dinara.

3. Olovka za obrve



Po meni, obrve su mozda i najvazniji deo naseg lica, zato moraju biti lepo oblikovane i popunjene. Prava stvar za to je ova Golden Rose olovka za obrve u nijansi 102. Tamno braon  je i namenjena je za brinete (logicno Samira, logicno). Super stvar je sto se na zatvaracu nalazi i cesljic, pa necete morati da trazite dodatnu cetkicu da biste rascesljali obrve. Moze se naci u svim malo bolje opremljenim parfimerijama, nije kostala vise od 200 dinara

4. Maskara



Kada bi mi neko rekao da moram da se odlucim da jedan make up proizvod koristim do kraja zivota, to bi bila definitivno maskara. Ova Oriflame Very Me FAT LASH maskara je odlicna. Sve ono sto sam trazila u jednoj maskari, nasla sam u njoj. Daje fenomenalan volumen, lepo razdvaja trepavice. Na trepavicama ostaje, verovali ili ne, cak ceo dan, bez ikakvog razmazivanja ili krunjenja. A cena? 250 dinara, smesno zaista.

5. Sjaj za usne



Mislim da je sasvim korektno zapoceti sminkanje sa nekim blazim sjajem za usne, pa onda postepeno prelaziti na ruzeve i olovke. Ovaj Avonov je super, ne ostavlja nikakvu boju, samo blagi sjaj. Namenjen je za povecavanje usana, i kada se stavi zaista pomalo pecka, ali svakako vam usne nece drasticno promeniti velicinu. Umesto sjaja mozete iskoristiti labelo ili Baby lips.


I to bi bilo to za ovaj post. Ono sto zelim da kazem je da ne treba od jednom da pocnete da se sminkate 'kompletno', nego polako, postepeno.  I mislim da je ovo sto sam navela prikladno za devojcice, devojke koje su sedmi ili osmi razred osnovne skole, naravno, ako je to dozvoljeno u vasoj skoli.

Jos jednom bih zelela da se zahvalim Petri sto me je kontaktirala, bilo mi je zadovoljstvo saradjivati sa njom. Obavezno procitajte njen post i uclanite se u  njen  blog i zapratite je na instagramu.

Do sledeceg citanja,

Vasa Mia. 

35 коментара:

  1. SUPER TI JE POST. DRAGO MI JE ŠTO SAM IMALA PRILIKU S TOBOM SURAĐIVATI :*

    ОдговориИзбриши
  2. Zaista odličan post,ja se ne šminkam baš puno,tek sam počela stavljati korektor,maskaru i baby lips.Uskoro planiram kupiti sve ostale stvarčice,tečni puder,kompaktni,..Puno si mi pomogla ovim postom,sve si odlično napisala.

    mywonderland-xoxo.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala draga. Drago mi je da ce ti post biti d koristi. <3 :*

      Избриши
  3. Super ideja za post, ali možda bi bile bolje tonirane kreme umjesto pudera. :D

    redheads-diary.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Odličan post. Ja završavam sedmi razred osnovne, i planiram da počnem da se šminkam (verovatno neću ništa preterano), tako da mi je tvoj post dobro došao ❤☺

    milicinkutak123.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti. To je sasvim okej. Drago mi je sto ce ti pomoci. :* :)

      Избриши
  5. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  6. Odličan post! Baš mi je dobro došao, pošto mi predstoji mala matura, pa polako moram da se opremam nekom malo jednostanijom šminkom koja će mi dobro doći. :) <33

    In my heart

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti. Mislim da bi ti ovo bilo sasvim dovoljno za maturu, eventualno jos neka malo neutralnija senka i ti si spremna. :* :)

      Избриши
  7. Super post!Mislim da ce odlicno posluziti pocetnicima! ;) ♥

    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  8. Blog ti je zanimljiv :) Pratim te..

    http://missunderworldblog.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  9. Odlican post,divni proizvodi :) http://sjfashionlove.blogspot.rs/?m=1

    ОдговориИзбриши
  10. Odlican post,divni proizvodi :) http://sjfashionlove.blogspot.rs/?m=1

    ОдговориИзбриши
  11. super :D

    http://alafolie-toinsanity.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  12. Super post i veoma dobri proizvodi. Ja sam počela samo s maskarom i labelom :D

    💎 forever-blogm.blogspot.com 💎 -new post on my blog :)
    -all the love.

    ОдговориИзбриши
  13. Pročitala sam oba posta i sviđaju mi je.
    Izabrale ste i divnu temu. :)

    http://myblogmything1.blogspot.ba/2016/05/beauty-and-fashion-haul.html

    ОдговориИзбриши
  14. Odličan post , ako može follow for follow?

    http://lovedisneyhr.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  15. Nice pics!

    www.italianfashionpasta.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  16. Odlican post draga,ovo sve se mora nac u mom neseseru,bez rumenila ne idem nigdje svi me pitaju jesam li umorna il pospana...
    http://newoutfitfashionblog.blogspot.ba/#

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala draga. Ja nisam ljubitelj rumenila, prirodno vrlo lako pocrvenim, sto me jakp nervira, zbog toga i ne volim rumenila. :D :*

      http://mojasvastaricams.blogspot.com

      Избриши
  17. Super post draga, imaš giweaway na mom blogu pa ako želiš pogledaj ♥
    https://prvipostadress.blogspot.ba/2016/05/giweaway.html

    ОдговориИзбриши

Bussines e-mail

mojasvastarica9@gmail.com