What I do in free time


Cao drugari, evo mene opet. :)

Danas sam tu sa jednom, pretpostavljam ne zanimljivom temom, ali imam puno ideja za postove, pa resih da krenem od ove. :)

Kao sto ste mogli iz naslova da zakljucite, u pitanju su stvari koje ja, a naravno mozete i vi, radim u slobodno vreme.

1. Gledanje filmova




Bilo da ste sami, ili u drustvu, nebitno je, filmovi i serije su uvek pravi izbor. Pored toga sto se uz njih razonodimo, takodje nam i pomazu pri ucenju nekog stranog jezika, sto je svakako plus.
Sajtovi koje bih vam preporucila za gledanje filmova sa prevodom, na koje nije potrebna registracija su http://filmotopia.com & http://filmovita.com.

* Slika je iz filma Before we go, ako nekoga zanima

2. Slusanje muzike


Ne znam za vas, al mene muzika uvek olusti i oraspolozi (zanemaricemo one momente kada sam tuzna, pa i iz istog tog razloga slusam muziku i 'pronalazim se u njoj, znate vec na sta mislim).

*Pesme koje u pos@ednje vreme najcesce slusam. 

3. Gledanje youtube videa

Youtube videi su idealna stvar, uvek mozetete da naucite nesto novo. Na nasim prostorima ima bas dosta youtubera koji su, malo je reci, savrseni. Ako ih pratite, verovatno ste se i sami uverili u to. 
I da, za sve one koji ne znaju, Jana je lamsirala na trziste svoj bodi losion, pa ovom prilikom pozivam sve koji mogu da je podrze i kupe ga, ja planiram uskoro. :)

*Inace, pratim i mnoge druge youtubere, ne samo njih tri. 


4. Citanje knjiga

Poslednja, ali ne i najmanje vazna stvar (cak stavise, za mene mozda i najdraza) je citanje knjiga. Knjiga koju trenutno citam, vec treci put, je 'Krive su zvezde'. Sva tri puta sam plakala uz ovu knjigu. Ako je vec niste procitali, imate moju toplu preporuku.


To bi bilo to za ovaj post. :)

Do sledeceg citanja,

Vasa Mia. 

14 коментара:

  1. Super post :) pratim te

    www.infashionchains.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Super su savjeti ja to većinom i radim u slobodno vrijeme.

    Pogledaj moj blog i zaprati me / uzvracam
    http://myblogmything1.blogspot.ba/2016/04/empties-2.html

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala. :)
      Pogledala sam, svidja mi se. :)
      Zapratila sam te. :*

      Избриши
  3. Lijep post! Jako mi se sviđa tvoj blog. ♥
    Zapratila sam te pa se nadam da ćeš uzvratit. ☺
    gabinesss.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti. Drago mi je da ti se svidja. <3
      Naravno, uzvratila sam :)

      Избриши
  4. Hello from Spain: great routines. I just discovered your blog and I like the variety of topics that you write. Fashion and beauty are my hobbies with my Barbie doll collection. Right now I have a blog dedicated to those dolls that I invite you to visit: http://all4barbie.blogspot.com.es/ If you want we keep in touch. I already made me a follower of your blog.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hi, thank you. Your hobbies are very interesting, and your blog is very nice. I am started following you.

      Избриши
  5. Super post draga :) Jako lepo pišeš 3
    Hvala ti na divnom komentaru, zapratila sam te ♥

    http://oonly4girlss.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  6. Super post draga! Lijepo pises,nastavi blogovati :)

    Pratim te na GFC :)

    mystylishcorner.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  7. Ja osim stvari koje si navela volim šetati i crtati u slobodno vrijeme. :)
    itsnina23.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Zanimljiv predlog za one koji imaju dara za crtanje, ja na zalost nisam jedna od njih. :)

      Избриши

Bussines e-mail

mojasvastarica9@gmail.com