Top 5 lakova za nokte


Kako neko ko je opsednut lakovima za nokte moze da izabere pet najdrazih?  Ne znam, i ja se jos uvek pitam kako sam uspela sebe da nateram na tako nesto. :D
Kao nekome ko ima hrpu razno - raznik boja i nijansi lakova, bilo mi je jako tesko odluciti se zasao 5, ali na kraju, posle nekih vise od pola sata, konacno sam uspela. :)

Avon nailwear pro+



Ovo je jedan od poslednjih lakova koje sam kupila i stvarno je savrsen. U nijansi je Cherry jubilee. Boja mu je divna, dugo sam tragala za ovom bojom i kada sam je videla u avon katalogu, morala sam da ga narucim. :) I zaista se nisam pokajala. Cetkica laka je skroz po mom ukusu, onako siroka, veoma lepa. Postojanost ovog laka je sasvim okej, na mojim noktima se zadrzava od nekih pet do sedam dana (uzmimo u obzir to da ja jako volim da gulim lak kad mi je dosadno :D). Narucen je, kao sto sam vec rekla u Avonu i kostao je negde oko 200 din. Mozda jedina mana ovog laka je njegova telstura, koja je jako retka, pa je zbog toga potrebno lak namazati u minimum dva sloja.

                                                                                           * A ovako izgleda na mojim noktima. :)

Flormar nail enamel



Drugi lak koji sam odabrala je ovaj Flormarov u nijansi 424 bluish green. Ima divnu zelenu boji, ni previse taman, a nije ni ona neon zelena.  Pa samim tim mi je savrsen za prolece. Njegova tekstura je takodje redja, pa je i njega potrebno naneti u dva sloja. Na noktima ostaje nesto krace, od prilike 5 dana. Cetkica mu je malo tamja nego kod Avonovog laka, sto mi se ne svidja, al mozda neko od vas tako vise voli. :) Kupljen je u DM-u,a cene se ne secam, al mislim da je bio negde oko 160 din.

                                                                                      *Zanemarimo to sto sam svuda unaokolo presla :D 


Elegant gabrini provitamin nailpolis



Nijansa ovog divnog plavog laka je 352.  Iako ja najcesce imam duge nokte, kada god ih skratim, uvek posle toga nalakiram ovim lakom, jer jako impaticno izgleda na kracim noktima. Dovoljan vam je jedan sloj ovog laka, da nokti izgledaju lepo, ali ja po navici uvek stavim dva i tako izgleda jos lepse i ujednacenije. Cetkica mu je dobra. Jedina mana ovog laka je poatojanos, jer pocinje da se skida nakon treceg dana, ali s obzirom na cenu od 80 din, po meni je to sasvim okej. Kupljen je u lokalnoj parfimeriji.
                                                                                       * Slika je nastala dok je jos uvek jedan sloj laka bio na noktima.

Maria Lopez nail polish



Iskrena da budem, iako vec nekp vreme posedujem ovaj lak, a i pored njega imam jos par iste marke, prvi put sad dok ovo pisem citam naziv ovog brenda, nikad pre nisam obratila paznju, a ni cula za ovaj brend. Nijansa je 567. A boja? Eh to je vec malo teze opisati.  U bocici i na dnevnom svetlu je bebi roze, dok pri nedostatku svetlosti (a i na slikama) izgeda kao da vuce na narandzastu. I cetkica i gustina ovog laka su sasvim okej, ali mu postojanost nije jaca strana, takodje mozeda izdrzi maksimum 3 dana. Kupljen je u nekom lokalnom super marketu po ceni od 60din.



Goledn rose WOW nail color

Ne znam za vas, ali meni su ovi GR lakovi iz WOW kolekcije toliko simpaticni. :) Ovaj moj je u nijansi 87. Dugo sam planirala da kupim neku ovako sivu nijansu i na kraju se odlucih za ovu, ali imam u planu i jos jedan, malo svetliji. :) Za ocekivati je, s obzirom na njegovu ambalazu, da je cetkica mala, ali naprotiv, skroz je siroka, super. Struktura i postojanost ovog laka su takodje dobri. Ili krace receno, ovo je malo blago :D. Kostao je 100 din u jednoj lokalnoj parfimeriji. :)





To bi bilo to od mene za ovaj post. Nadam se da cete uzivati citajuci. :)

Do sledeceg citanja,

Vasa Mia. 

18 коментара:

  1. Super boje draga, ja sam jedino probala Avonove lakove od svih tih :)

    http://oonly4girlss.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala draga. Ako budes u prilici da kupis i neki od ostalih, imas moju toplu preporuku. :*

      Избриши
  2. Odlične nijanse, ali druga mi je najbolja. Baš me oduševljava. Zapratila sam te, nadam se da ćeš uzvratiti. :)

    The Fashion Spell

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala. Da, mnogo lepo izgleda na na noktima.
      Svakako draga, pratila sam tvoj blog i pre nego sto sam se i sama upustila u blogerske vode i pitam se kako mi je promaklo da te ne zapratim do sad :)

      Избриши
  3. Svi lakovi su divni.Imam taj isti flormar lak 🙂.

    mywonderland-xoxo.blogspot.com -novi post Q&A ^^

    ОдговориИзбриши
  4. Sve boje su predivne, moraću da potražim ovaj flormarov lak, divno izgleda. :) <33

    In my heart

    ОдговориИзбриши
  5. Super su :D Nominovala sam te za The Liebster Award, nadam se da ces pogledati http://infashionchains.blogspot.rs/2016/04/the-liebster-award.html

    ОдговориИзбриши
  6. Prelepi si lakovi! Meni se najvise dopada onaj zeleni, peedivan jee! Inace, ja isto ne bih mogla da odaberem pet najlepsih, obozavam da mackam nokte i odabir naj bi mi tesko pao, tako da te razumem, haha... :D
    Teen Queen

    ОдговориИзбриши
  7. Super post! Da li si za f4f,ako zelis samo odgovori u komentaru :)http://angelaafashion.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  8. Ma super post!
    Postala sam clan tvog bloga ako zelis uzvrati.
    aleksandrascorner.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши

Bussines e-mail

mojasvastarica9@gmail.com