Spring is so beautiful


Ne zanm za vas, ali ja u poslednje vreme zaista uzivam u prolecu i ovim divnim suncanim danima. Toliko me inspirise priroda, prosto i kada sam najtuznija, razveselim se, bukvalno ozivim. :D
Danas sam resila da sa vama podelim deo ove 'prolecne groznice'. :D
Sve fotografije (osim banera) nastale su kada sam isla u posetu baki (oh, trenutno se osecam kao Crvenkapica :D :D ).















Nadam se da su vam se dopale fotografije. Pisite mi koja vam se najvise svidja. :*

Do sledeceg citanja,

Vasa Mia.

26 коментара:

  1. Prelepe slike, odličan post :)

    U toku je nagradna igra: http://oonly4girlss.blogspot.rs/2016/04/giveaway-1.html

    ОдговориИзбриши
  2. Slike su divne

    mywonderland-xoxo.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Divan post i sjajne sličice! :)
    Poseti me i učlani se ako želiš, uzvraćam!
    Vesna - Home Chic Club
    http://vesna-kreativnostidrugesitnice.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  4. Prelijepe slike *_*

    💎 forever-blogm.blogspot.com 💎 <--check out my new post <3

    ОдговориИзбриши
  5. Sve su divne kada je i vreme divno. :-)

    Frauleind.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  6. Predivne slike! Blog ti je savršen. ☺♥
    gabinesss.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Divne fotke! Imaš odličan blog, moram da priznam. :) ♥

    Posjeti moj blog i učlani se ako želiš ------> innisall.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Odlicne proljetnje fotografije :)

    mystylishcorner.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  9. Odlične fotografije :)

    fashionawakebyb.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  10. Super post, sviđa mi se kako pišeš i zaista si dobra u tome što radiš, samo nastavi tako, imaš moju podršku! :) Ako želiš pogledaj moj blog i učlani se ako ti se sviđa <3 http://fdiarybyz.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши

Bussines e-mail

mojasvastarica9@gmail.com