Najbolja prijateljica ili ipak ne?




Cao drugari, kako ste? Ne znam da li je to slucaj i kod vas, ali meni je danas konacno poceo prolecni raspust u trajanju od 7 dana, koji planiram da provedem odmarajuci (okej, lazem, moracu i da ucim, ali cisto sumnjam da cu uspeti da nagovorim sebe :D )

Ne znam u kom pravcu ce ici ovaj post, al osecala sam potrebu da ga napisem.

I pored cinjenice da je poceo raspust i da treba konacno da budem rasterecena i srecna, to mi bas i nije krenulo za rukom.

Znate ono kada vam skoro nista ne ide za rukom? Razocarani ste u sve,  ne znate sta i kako dalje? Eh pa onda vas ja u potpunosti razumem.

Po glavi mi se motaju razna pitanja. Sta je to sto ljude cini tako zlobnim, zavidnim? Zasto ne mogu svi da gledaju svoja posla nego moraju da se petljaju u tudji zivot? Sta kada od nekoga ocekujete sve i spremni ste zivot da date za tu osobu, a nju jednostavno bas briga za vas? Sta kada je ta osoba vasa 'najbolja drugarica'?

Inace, cinjenica koju niste znali o meni je da imam jako puno najboljih drugarica (cak 9). Tacnije mislila sam da su mi najbolje drugarice, ali u poslednjih mesec dana sam se uverila da je taj broj upola manji. Nikome od vas ne bih pozelela da vam jedna od tih 'najboljih' drugarica, koju znate skoro pa ceo zivot, slavi 18. rodjendan, na koji budu pozvani svi vasi drugari, pa cak i oni sa kojima se i nije toliko druzila, a vi ne budete. Jedino sto vam mogu reci je da je oscaj poprilicno jadan.



Ili pak druga situacija, da osoba sa kojom ste svakodnevno, od prve godine srednje skole (a sada sam treca) bude bukvalno ljubomorna na sve i misli da se samo oko nje ceo svet okrece, ako se meni ili jos jednoj drugarici sa kojom se druzimo obe, a koja je meni stvarno najbolja, javi neki decko, ona hoce da poludi i odmah ona pocinje da ga muva o.O (nije bila takva ranije). I otvoreno toj drugoj drugarici kaze da je boli briga za mene i da je uopste ne zanimam. A sa mnom je kao fina i govori i meni iste stvari za tu drugu drugaricu.
Kako god, pocela sam da ih zaobilazim u sirokom luku, sve te 'najbolje' drugarice. I verujte, zivot mi je mnogo lepsi od tad. :D

Iskreno, ovaj post do sada mozda i nije imao neku poentu, ali mi je mnogo lakse sada kada sam ga napisala. I ono sto zelim da vam porucim je da, ma sta god da se desi, samo se trudite da ostanete pozitivni. Okej je i zaplakati, izbaciti sve iz sebe, ali kad niko ne vidi, a posle toga izaci sa osmehom na licu, nek vide sta gube. Svakako postoji bar jedna osoba koja vas istinski voli i mislim da je to sasvim dovoljno.


To bi bilo to za ovaj post.

Do sledeceg citanja,

Vasa Mia.

21 коментара:

  1. Odlican post, a tacno znam kako ti je, znam kako se osecas, i zao mi je zbog toga sto prozivljavas to. Najbolja drugarica moze da bude samo jedna, okej mozdaaa dve. ALi u veoma retkim slucajevima. Drago mi je sto pises kako se osecas. Bas to tvoj blog izdvaja od drugih i cini originalnim. <3 <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti. Da, jako, jako retko to mogu biti dve, u to sam se licno uverila. Maksimalno se trudim da budem svoja, originalna, nije mi cilj nikoga da kopiram i da predstavljam neciji naporan rad kao svoj. <3 :*

      Избриши
  2. Sorry to read you had such a bad experience. Hope you can leave it behind you very soon.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle


    ОдговориИзбриши
  3. Tacni znam kako se osecas, a ne sumnjam da je osecaj jadan. Inzvanredan post, draga Mia! Svaka cast! 💕💕💕Teen Queen

    ОдговориИзбриши
  4. Bolje jedan pravi prijatelj.Takodje sam izbacila neke 'nepotrebne' ljude iz mog zivota.Imala sam slicne situacije,da je 'najbolja drugarica'super samnom a drugoj 'najboljoj drugarici' me ogovara preko poruka..

    mywonderland-xoxo.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Upravo tako. I ja sam polako pocela da ih 'sortiram'. Klasicno ponasanje 'najbljih drugarica'.

      Избриши
  5. Jako lep post! :) I meni je takodje poceo raspust,traje do srede.
    Zapratila sam te,znacio bi mi da uzvratis! :) Hvala!
    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  6. Lijep i poučan post! Dobri savjeti. ♥
    gabinesss.blogspot.com☺

    ОдговориИзбриши
  7. Ja imam jednu drugaricu, od osnovne smo zajedno i veruj mi nema ništa lepše, naravno imale smo mnogo izazova jer ljudi to hoće da unište, ali prošle smo sve :) Poučan post draga, samo nemoj da se brineš :)

    http://oonly4girlss.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ljubomorni i neuspesni ljudi sve pokusavaju da uniste, drago mi je sto nisu uspeli i vase prijateljstvo. <3

      Избриши
  8. Prelijep post,kao i blog <3
    http://herecomesajla.blogspot.ba/
    Pogledaj moj Blog <3

    ОдговориИзбриши
  9. Vidjet ćeš kad završiš srednju ako od tih svih prijateljica ostane jedna, budi sretna :)
    Ako želiš zaprati me -> uzvracam
    recenzije11.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. A znam, vec sam se pomirila sa tim. :)
      Zapratila sam te. :)

      Избриши

Bussines e-mail

mojasvastarica9@gmail.com