Aprilski favoriti



Ne mogu da verujem da se april vec blizi svom kraju. Kao da je tek juce poceo i kao da sam juce 'kukala' sto sam prva smena i moram da ustajem rano,  a danas vec uzivam na raspustu. :D

Sto se mene tice, april i nije bio bas najzanimljiviji mesec. Imala sam previse obaveza, prvenstveno oko skole,  nije prosao dan a da nisam imala neki test, pismeni zadatak ili je pak neko pitao. A sa druge strane tu su bile i razne druge obaveze kojima sam bila bukvalno zatrpana, pa zbog toga i nemam nesto puno favorita za ovaj mesec. :D


Avon Advance Techniques




O ovom savrsenstvu sam vam vec pricala u ovom postu, pa da ne bih ponavljala, ako nekoga zanima moze da pogleda. Nisam ga koristila svakodnevno, nego posle svakog pranja kose, sto je dva ili tri puta nedeljno, sve zavisi.


MEDUSA nail polish 



Ovaj lak se na mojim noktima nalazio skoro tokom celog meseca. Cak i kada bi se desilo da nalakiram neki drugi, posle svega dan ili dva bih se opet vratila na njega. Na zalost ne znam koja je nijansa ovog laka jer ga imam jako dugo i izbrisalo se. Ostalo ga je jos jako malo. Boja je predivna, znate ono kad vam neko kaze da je nesto crvene boje, pa ona divna crvena boja koju zamislite, e upravo je takva boja ovog laka. Lak se jako brzo susi, pa je stoga pogodan za one trenutke kada zurimo ili nas jednostavno mrzi da cekamo da se osusi. Potreban vam je jedan sloj ovog laka da bi dobili normalnu, lepu pokrivenost. Dugotrajnost mu i nije jaca strana, izdrzi maksimalno 4 dana, posle toga pocinje da se skida.


Avon Little black dress


Ovaj parfem je bio moj apsolutni favorit tokom celog meseca, prskala sam ga svakodnevno. Mislim da je vise namejen za vecernje varijante, ali meni je odgovarao kao dneni. Losa sam u opisivanju mirisa :D.  Moj je u blazoj verziji, dolazi u kolicini od 30ml za nekIh 500 dinara.  Miris se zadrzava 3-4 sata, posle toga ja ga vise ne osecam, mozda zato sto se naviknem na njega. Malo sam ga se zasitila, pa sam mu nasla zamenu, ali o tome cu vam pisati u nekom drugom postu.


ORIFLAME Tender Care Cocount 



Za one koji vole miris kokosa, kao ja, ovo ce biti pun pogodak. Radi se o visenamenskom balzamu koji moze da se koristi za usne, nokte i zanoktice i laktove. Ja sam ga koristila kao balzam za usne i tu mi se savrseno pokazao. Nanosila sam ga uvece kada krenem da spavam i ujutru kada ustanem jos uvek ga ima na mojim usnama. Pored savrsenog mirisa i hidratacija mu je odlicna, usne vam bude veoma mekane i lepe. Kostao je 250 din. u Oriflame katalogu.

Mindjuse


I poslednji favorit jesu ove, po mom misljenju, predivne mindjisice. Nisam ljubitelj mindjusa sa sraficem, ali ove sam volela i nosila tokom celog meseca. Kupila sam ih po nagovoru najbolje drgarice, tacnije kupile smo ih obe da bi imale iste. Kostale su svega 100 dinara, a izgledaju jako elegantno, i mogu da upotpune svaki outfit. :)


To bi bilo to za ovaj post. Tokom ovog meseca sam bila prva smena i nisam se nikako sminkala, zbog toga nema make up favorita.

- Da li ste vi koristili nesto od ovih stvari? Kako vam se cini?
- Koji su vasi favoriti?


Do sledeceg citanja,

Vasa Mia. 

36 коментара:

  1. Sve izgleda jako lepo,iako nista nisam probala. No, slike su odlicne, kao i celi post. Svaka cast!♥♥

    Na mom blogu je novi post "Zivim za danas, ne za sutra" pa bi mi znacilo da pogledas. :)
    http://worldarounyo.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  2. Slike su prelijepe, od spomenutih stvari koristila sam jedino parfem LBD koji mi je odličan a mogu reći i da je boja laka predivna. :)

    https://myblogmything1.blogspot.ba/2016/04/potrosi-5-do-ljeta-update-1.html?

    ОдговориИзбриши
  3. Minđuše su prelepe! Avonov serum je preodličan, ja ga koristim svaki dan. :)

    The Fashion Spell | NOVI VIDEO

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala. Moram i ja probati da ga koristim svakodnevno, cisto da uporedim ucinak. :) :*

      Избриши
  4. Super favoriti, uzivala sam citajuci, neke proizvode koristim i zadovoljna sam kao i ti <3 Fashion Lover

    ОдговориИзбриши
  5. Ove Avonove kapi za kosu su neprevazidjene ;))

    frauleind.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  6. Fantastic photo! I love Avon products!
    ☆☆☆
    Your blog is pretty cool! Would be so happy if you could follow each other. Please let me know if you do so I can follow you right back x
    ☆My blog "Demilla". Welcome!☆

    ОдговориИзбриши
  7. Super su favoriti! :)
    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  8. Te kapi za kosu su divne, godinama sam kupovala i odjednom sam prestala..narucicu ih ovih dana opet 😃 Od januara se ne odvajam od Little black dress parfema 😆 Zapratila sam te, poseti moj blog jeleninkutak24. blogspot.com 😍

    ОдговориИзбриши
  9. Ulje za kosu i parfem su mi top! :) <3

    http://www.kapege.com/

    ОдговориИзбриши
  10. Vecinu proizvoda i ja sama koristim ili sam koristila :) Super post <3


    💎 forever-blogm.blogspot.com 💎 - new post :)

    ОдговориИзбриши
  11. Imaš divne proizvode, ako želiš zaprati me uzvratit ću ♥
    Novi post → http://prvipostadress.blogspot.ba/2016/04/proizvodi-za-usne.html

    ОдговориИзбриши
  12. Odličan post! Nažalost nisam koristila ni jedan proizvod, koji se nalazi u tvojim favoritima. Za ovaj mesec su mi isti favoriti, kao i za prošli! :) <3
    http://miasixchic.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala. Ako si imala u planu, slobodno probaj neki, neces se pokajati. <3

      Избриши
  13. Ne koristim nista od ovoga, jer sam decak hahah, ali vidim da su proizvodi dobri! :) Uclanio sam se u tvoj blog, nadam se da ces uzvratiti^^.
    Novi post http://schoolboy00.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Haha da, razumljivo sto ne koristis. :D
      Svakako, svidja mi se tvoj blog. :)

      Избриши
  14. Sjajan post, draga! Probala sam ovaj Medusa lak i zaista je odličan, malo je reći da sam opsednuta. :) <33

    In my heart

    ОдговориИзбриши
  15. Great favorites, those earrings are beautiful, girl.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    ОдговориИзбриши
  16. Super favoriti! Lak prelep, a mindjusice preslatke! Inace, svaka cast na 31 citaocu. Brzo si stigla dotle, ali mohu ti recu zasluzeno! ♡♡♡Teen Queen

    ОдговориИзбриши
  17. Super su ti favoriti! <3 :D

    itsnina23.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  18. I ja takođe koristim ovo sredstvo za kosu i zaista je odlično :)
    Odličan post :)

    fashionawakebyb.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Bussines e-mail

mojasvastarica9@gmail.com